ook even zeuren, door mn rug gegaan :(

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke1981, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik had vorige week al flink last van mijn rug. Heel bewust gaan tillen enzo, maar zaterdag nacht toen Quinn wakker werd, en ik wilde hem uit bed tillen, ging het dus fout, dacht totaal niet na over hem uit bed te tillen, en stond ik daar, midden in de nacht, vast, auw, ja daar ging mijn rug weer!

Zondag ochtend kwam ik met veel pijn en moeite uit mijn bed!
    Nu zit ik dus thuis, Quinn die profiteerd er lekker van dat mama niet zo snel is, maar aan de andere kant helpt hij wel heel erg lief, en roept de hele dag, mama pijn, mama auw!

Morgen brengt mn man hem naar het kdv, en oma haalt hem weer op.
    Maar jeetje wat een gedoe allemaal weer, en dat niet alleen, wat een pijn!!
    Iedere keer vergis ik me er weer in hoe veel pijn het doet!

Argggggggg zo dat ben ik kwijt

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou, herken je gevoel en pijn helemaal! Loop net sinds vorige week bij de fysio, ben nu 3x geweest.. vorm van ischias... rugpijn is not nice! En dan moet je zo weinig mogelijk bukken.. maarja... huishouden gaat wel door natuurlijk en de kleine moet ook in en uit bed gehaald worden, en opgetild worden als we naar boven met haar gaan... Sterkte ermee!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja inderdaad, je kan moeilijk tegen de kleine zeggen blijf jij maar in bed.
    Gelukkig komt schoonmoeders wel langs om te helpen, en morgen gaat de kleine man gewoon naar het kdv, maar goed neemt neit weg dat ik alles kan blijven liggen.
    Ik kan dat dus ook niet, dus alles op een rustig tempo, maar ik kan gewoon niet stil zitten, met alle gevolgen van dien natuurlijk hahah

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    AUW!
    Dit had ik 2 maanden geleden!
    Koelkast vol bbq spullen want we zouden vrienden te eten krijgen..sochtends nog even snel wat ruimen in huis en...
    BOEM, VAST! Elke beweging deed zeer! Kon niks meer! Als ik stond leek het wel of mijn rug in elkaar zakte.
    Ik was toen net zwanger, mocht niks slikken en iedereen maar zeggen: meid haal wat spierverslappers, ik kon niet eens zeggend at ik die niet mocht, want we wilde het nog even voor ons zelf houden!
    Het heeft een week geduurt, de eerste 2 dagen ging tijn naar het kdv en heb ik boven in mijn slaapamer geleeft. Wel elk half uur verplicht lopen en bewegen.
    Dag drie kwam mijn ma me helpen en daarna ging het wel weer!

Doe rustig aan, til gewoon echt een week lang niet!!! En blijf in beweging, geen gekke bewegingen maar gewoon heel rustig je spieren blijven bewegen!

Sterkte!
    kus miek

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Pff ik heb uit ellende net het kdv gebeld of onze kleine man morgen ochtend ook mag komen (op donderdag gaat hij meestal alleen in de middag)
    Gelukkig was het geen probleem, en ze konden het zich heel goed voorstellen.
    aan de ene kant voel ik me er rot over, maar aan de andere kant ik kan niks met hem doen, en hij pest me echt sinds ik zo ben :( draakje

Deel Deze Pagina