mening gevraagd slecht gelegd terras /wat is reeël?

Discussie in 'De lounge' gestart door anniek, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lara
    bedaknt vor je uitgebreide antwoord
    er zijn helaas meerder tegels verziekt want we hebben meerdere spotjes
    we hebben gewoon WIT laten doen, geen zwarte zaken oid
    hebben er de vorige keer ook gewoon een bon van gekregen.

we hebben trouwens nog helemaal NIKS betaald, hij krijgt het gras ook nog betaald van ons, dat heeft hij alleen geleverd.

volledig overzicht, kan ik wel maken maar daar heb je niets aan daarbij hebben we vanalles op het terras staan nog

Ik/wij zijn eigenlijk geneigd om te zeggen laat de zooi maar liggen maar we betalen het niet! Krijg er namelijk ook een beetje de schijt van want ik moest er bijna bovenop staan toen hun aan het werk waren en nog luisteren ze niet!
    maar zo hebben ze ook nog een afloop gemaakt naar de garage, ziet ook niet uit eigenlijk maar die oplossing snap ik wel, dat was gewoon nodig! maar dan hadden ze daar ook een put moeten maken want daar blijft het water staan.... maar goed....

Ik baal vreselijk van dit alles.

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hoogte verschil is ook niet heel storend als je kijkt, maar wel als je valt ;)

spotje is idd vreselijk.
    putje vind ik nog veel erger want als Kyana daarover struikelt kan ze zelfs haar teentje breken, ligt ook echt een stuk lager.
    de snee is gewoon een domme fout die ze hebben verzwegen.
    de voegen zijn ovral lelijk en het valt heel erg op.

een geheel foto heeft neit zoveel zin, je zie dan tegels liggen maar je ziet het dan anders dan dat je het ziet als je rond kijkt.

en het ergste oplossen?
    dan moet hij eruit gaan slopen álles want je kunt de voegen niet eens zo voegen dat het er fatsoenlijk uitziet want dat heeft ie dus al duidelijk geprobeerd...

3. mamavan3meiden

mamavan3meiden Niet meer actief

Wij hebben een eigen hoveniersbedrijf en zijn het helemaal eens met bovenstaande. Mijn man zat hier echt met open mond naar de foto's te kijken :$.
    Zijn reactie is dat als je dit zo bij een klant durft te leggen dat je je dan "de ogen uit de kop moet schamen" .
    Dit is een terras wat gewoon overnieuw gedaan moet worden (inderdaad lastig omdat het in beton ligt) en pas betalen als het helemaal naar de zin is.
    Succes

Deel Deze Pagina