We hebben onze naam al gevonden. Maar nu blijkt dat onze naam op 2 manier kan worden geschreven. Namelijk Mitchel met 1 L en Micthell met 2 LL wat vinden jullie? Groetjes Brien
hai ik zou gewoon mitchel doen omdat als je misschien met dubbel l doet dan gaan mensen misschien echt de toon op ll zetten zoals shell daar dacht ik gelijk aan, en het staat ook mooier groetjes
De zoon van een vriendin heet ook zo en is met dubbel ll Mitchell. Dit ben ik dus gewend maar maakt volgens mij verder niet uit.
dubbel l ! Mitchell vind ik op eeen of andere manier logisch. Mitchel met 1 l vind ik net alsof het Michel moet zijn maar er per ongeluk een t tussen staat...
ik dacht eerst van; waarom 2 L'en ? maar ja, met 1 L lijkt het inderdaad net michel met per ongeluk een T erbij dus dubbel L ook.
Ik vind de naam met 2x een LL ook af... Die andere heb ik de neiging om er iets achter te zetten Mitchell is natuurlijk ook een buitenlandse naam en daar vind ik dan ook weer dubbel l bij staan... Met 1 l vind ik het wat vernederlandst... Als je snapt wat ik bedoel
Ik vind met dubbel l veel mooier uitzien, hoewel ik wel denk dat hij er dan de rest van zijn leven bij moet zeggen 'met dubbel L'...