hoi hoi, we hebben nog tijd zat, maar we denken al heel erg lang na over een jongensnaam en we komen er niet uit! we houden van hollandse jongensnamen (dus geen Kyano of Jayden) zoals Gijs of Sem. (alleen die namen dus weer niet, omdat mijn vriend mensen kent met die naam die hij niet zo leuk vindt ) voor een meisje hebben we namen als Eline, Emma en Sophie. wie heeft ideeen voor een jongensnaam die daar een beetje bij passen en echt hollands zijn? (geen namen met een dubbele s zoals Jesse, omdat in de achternaam al een dubbele s zit) pff.. dat zijn een hoop eisen groetjes Marieke
Moeilijk he?! Gelukkig hebben jullie nog ffies http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=125091 Dat is mijn topic hier, misschien vind je daar wat tussen... Je weet t maar nooit he!? Veel succes ermee!
bedankt voor je heel snelle reactie! heb het topic doorgelezen maar er zitten maar 2 namen bij die ik leuk vind en die kunnen bij onze achternaam, namelijk Ties en Joris. maar ze zijn het ook net niet helemaal.. was een jongensnaam maar net zo makkelijk als een meisjesnaam
Hoi, moeilijk hoor voor een ander! Misschien zit hier wat tussen. -Nick -Mees -Jelle -Daan -Tim -Floris -Timo -Max -Sam -Cas -Lars -Bram -Michel -Thijmen -Thijn -Mathijs / Thijs
Aaron Adriaan Akke Andries Arco Arent Arjen Arne Axel Barre Benno Boris Brecht Broos Cas Casper Coert Corneel Derk Dion Fabian Florian Gerjan Giel Guus Hidde Iben Jacco Jarl Jim Jip Joep Joop Joost Jorren Josse Karst Klaas Lennart Loek Marijn Marten Matthijs Menko Menno Moos Nero Nils Nio Pepijn Pim Ralf Renz Rienk Sander Sebastiaan Seph Siebe Siem Sijmen Sjoerd Stenn Sybren Teun Thije Thijmen Tibe Tiemen Tijl Tijn Tijs Toon Vince Wibe Wout Ziggy Zippe hopelijk zit er iets goeds tussen !
dat zijn al een hoop namen maar ik bij geen een naam hetzelfde gevoel als dat we bij meisjesnamen hebben..terwijl er echt leuke bijzitten. misschien is het een voorteken dat het een meisje is en anders zullen we moeten settelen voor een naam denk ik..hebben meer mensen dit?
Wat dacht je van Jorik? Leuke naam (mijn vriend heet zo), past waarschijnlijk ook wel bij jullie achternaam (aangezien het zoveel lijkt op Joris), misschien is dit wél wat? Je kan het ook schrijven als: Yorik, Jorick, Yorick... Wie weet is het een voorteken dat jullie een meisje krijgen. Wij hadden alleen een jongensnaam (al vóór de zwangerschap), en een meisjesnaam weten we nu nog steeds niet, terwijl ik over 4 weekjes al ben uitgerekend. Maar wij krijgen dus inderdaad een jongen.
Onze zoon krijgt een naam die hier niet bij staat maar wil hem niet openbaar geven. Vond het ook echt moeilijk. Weet er nog een paar die er niet op staan wil die wel geven maar in een pb omdat anders bekende weten in welke hoek wij denken
wat grappig, wij hadden ook eline, emma en sophie!en evelien Maar emma kan niet meer omdat mn nichtje nu al zo heet. voor jongens namen vinden wij deze mooi: Ruben! is favoriet Thomas Milan , Jorik vind ik ook errug leuk!
grappig inderdaad! Ruben vind ik niet zo leuk, Jorik daarentegen best wel. zal het aan mijn vriend voorleggen!
en Jorrit dan? Vind ik persoonlijk nog weer net iets leuker Andere opties: Jochem Jelte Jelle Ivo Timo Jacco Rens Jens Renzo Daan Lars Stan Brent Menno Arno Arne Wessel