Wat vinden jullie van de naam Rowin? Leuk of niet leuk? Voor een jongen of voor een meisje? Geschreven als Rowin of als Rowyn?
Ken ik niet.. vind het ook niet geweldig maar ik denk aan een meisje. Ik ken wel een Ronin maar dat is een jongen
Ik vind het geen mooie naam. En ik zou denken dat het een jongensnaam is (het doet bij denken aan Rowan namelijk). Ik zou het zelf schrijven als Rowin, gewoon zo simpel mogelijk!
Sorry is ook niet echt mijn smaak. Vind Rowan / Roan leuker. maar als ik moest kiezen zou ik voor Rowin gaan
Jeetje Linda, wij hebben wel vaak dezelfde smaak! Ik denk het en jij schrijft/typt het hihi Ik sluit me dus (wederom) bij Linda aan!
ik vind Rowin voor een meisje wel leuk voor een jongen is het Rowen (vind ik ook een mooie naam) of Rowan.
is het een combi van Rowan en Robin? Rowyn vind ik wel wat hebben, maar dat is vooral omdat het wat 'elf'achtigs heeft. Ik zou als ik het hoor, denken dat het om een jongen gaat. Ook omdat het -als je het wat sneller zegt- gaat klinken als Ro'en of Rowen ..
Ik zou het niet weten, het zou zomaar kunnen. Ik hoorde de naam laatst bij Studio Sport. Een voetballer van FC Volendam heet zo.
Ik hou niet zo van de 'o' in meisjesnamen dus nee, niet mijn smaak.. Hoewel ik Rowyn voor een jongen dan weer wel erg leuk vind!