Wat vinden jullie van dit gedichtje? Je bent nog maar zo klein je hartje goed en rein We wensen jou op je levenspad veel geluk toe, lieve kleine schat Groetjes Linda
Ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat jullie het zware kost vinden.. maar wij houden totaal niet van al die zoetsappige gedichtjes.. Ben ik veeel te nuchter voor.
Wij zijn ook niet van het zoete, daarom hebben wij gekozen voor het humoristisch! Er zijn vele middenwegen tussen zware kost en zoetsappig.....
@linda: niet zwaar hoeft niet zoet te zijn.. het is meer dat ik dat levenspad enzo een beetje ja ik weet niet.. alsof hij/zij het meteen alleen moet doen. maar, das maar 1 mening van de velen he volg gewoon je gevoel zou ik zeggen. succes!
nee daar heb je helemaal gelijk in, dat is zo.. Maar wij zijn een beetje van mening dat je een kindje op de wereld zet om groot te laten groeien.. en zelfstandig te laten zijn. dat was meer de insteek erachter.. Wat vind je ervan als je dat begrijpt?
ik snap de insteek hoor (en ben het eens met de gedachte) maar tja, als eerste tekst en welkom en ' voorstellen aan de wereld ' vind ik het toch ietsje minder. maar hey, misschien vind je mijn gedichtje (dat ik nog niet (nodig ) heb , maar zeer poetisch en diepzinnig zal zijn) ook niet ideaal! je hebt nog 77 dagen om erover na te denken en het te toetsen! spannend!
Om eerlijk te zijn vind ik hem ook een beetje te zwaar, maar ik vind het wel een mooie boodschap die in het gedichtje zit!
Ik vind het mooi. Dit gedichtje komt op het geboortekaartje van ons kindje: Je hebt twee kleine handjes Geef ons er ieder één Dan leiden we je door het leven tot je zegt "ik kan het wel alleen"