bijtende vliegen...

Discussie in 'De lounge' gestart door teigetje1, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Wij hebben geen last van wespen, maar van bijtende vliegen :x. Gek wordt ik ervan, hebben jullie dit ook?

Vanmiddag lekker buiten met onze meid in de tummy, en ja hoor die vervelende %#*&@ vliegen zitten weer op mijn benen te bijten.
    Omdat onze meid niet zelfstandig kan zitten en ik haar vast moet houden zijn we van ellende na 10 minuten weer naar binnen gegaan (we zijn maar in de keuken gaan zitten want ze vind de tummy zo geweldig).

Heeft iemand ideetjes om ze bij je uit de buurt te houden, of hebben jullie daar geen last van?

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    wistniet eens dat er bijtende vliegen waren joh:$ geen last van gehad tot nu toe.

ik nap je reactie wel dat jullie weer naar binnen zijn gegaan dan

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    waren het geen steekvliegen..?? een daas.?

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier ook vliegen die bijten, waren geen steekvliegen ook geen daas, gewone vliegen alleen als ze op je gaan zitten voel je een steekje, errug irritant!

5. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Bij ons zijn het ook geen steekvliegen of dazen, maar gewone huis tuin keukenvliegen die bijten. Ze zijn echt irritant.

6. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

normaal doen ze dat als er regen in de lucht zit.

7. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Dat dacht ik ook ja, als er regen in de lucht zit, maar hier is al een week geen regen te bekennen

Deel Deze Pagina