Ik vind het niet slecht, maar net als eerder genoemd, ik zou er wat meer pit ingooien en sommige stukken vond ik erg eentonig klinken. Het springt er (nog) niet echt uit.
Hi, Ik kan op het moment niet je nummers beluisteren, maar afgaande op wat ik hierboven lees wil ik je ook advies geven: Ga eerst zangles nemen en als je dan zover bent, ga dan auditie doen voor popstars. Zo te lezen heb je een redelijke stem, alleen moet je nog leren bij wat voor nummers je stem past. Ook toonhoogte, toonvastheid etcetcetc leer je op zangles. Zo ga je goed voorbereid je auditie doen en heb je veel meer kans op succes.
Ik vind het ten eerste superknap dat je dit allemaal durft! Ik denk dat er misschien wel een goede stem in zit, als je maar flink krachtig zingt. Geen schaamte, niet inhouden, maar gaan!! Op deze manier red je het niet, denk ik... Heel veel succes!!
ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Ik had het gevoel dat ik er meer uit wilde trekken als je aan het zingen bent. Gooi er wat meer power in, dan klinkt je stem waarschijnlijk ook veel beter. Nu houdt je je volgens mij in. Wil je wel heel veel succes wensen met de auditie. ik heb ooit ook meegedaan aan idols (ook niet verder door ik ben ook te onzeker met het eruit gooien zeg maar). Maar je hebt wel een zuivere stem dus ik denk dat er wel meer in kan zitten.
bedankt voor jullie meningen en tips we zullen wel zien hoe het maandag uitpakt ga het jullie zo snel mogelijk laten weten
YouTube - missevilangel87's webcam video di 15 jun 2010 07:23:59 PDT volgens mij kan ik niet veel beter zingen(ben er zelf dus niet tevreden over)
Sorry maar ook ik vind het niet goed... Ook niet heel vals ofzo maar niet bijzonder heel gewoontes eigenlijk... Vorig jaar heeft een kennisje van ons mee gedaan en die kan best wel behoorlijk zingen maar die kwam ook niet door de eerste ronde... Maar misschien als je eruit ziet als een model laten ze je wel doorgaan want uiterlijk is alles in die talentenshows
@Jeem 22 dat liedje wat jou vriendin heeft gezongen is erg mooi en zuiver, waarom kwam ze niet verder want ik als vind het erg goed klinken (15 jaar viool gespeeld) @ikke22 Je vraagt een eerlijke mening dus geef ik die ook maar, ik vind het totaal niet mooi! is leuk voor wat iedereen al zegt de badkamer maar niet voor op tv Als ik jou was ging ik ook niet naar de auditie want het doet alleen jezelf maar pijn als je niet dat te horen krijgt wat je wilt. Je zingt verschillende foute toonhoogtes en er zit totaal geen emotie of kracht in. hoop dat je de antwoorden die je hier krijgt ook aanneemt en gewoon lekker thuis blijft zingen liefs Esther
Nou waarom niet???op het filmpje zingt ze toch erg goed........maar ja je weet natuurlijk nooit hoe iemand klinkt als het erop aan komt in de studio enz. jammer hoor!!! liefs Es
Ik denk wel dat je best een leuke stem hebt ! Alleen mag er wat meer power inzitten. Ik vind de nummers zelf niet goed gezongen, maar niet dat je stem slecht is! Want die vind ik juist wel lekker klinken..... Het klinkt nu allemaal wat hakkerig en wat langdraaaaderig. Ik ben benieuwd hoe de audities gaan! Oja er is wel degelijk lawaai op de achtergrond..
dan ben ik er ook nog ff tussendoor met commentaar of opbouwende kritiek: het valt op dat je als je omhoog moet in een nummer, dat je dat niet doet.. heeft dat een reden?
Ik vind dat je op zich best een mooie stem hebt maar zoals al vaker gezegd, er moet meer power in en meer kracht. Je moet uitstralen (met je stem) dat je durft. Ik zou een beetje meer oefenen (zangles) en denk aan je ademhaling. Daarnaast zou ik een nummer kiezen waar iets meer power inzit (maar das mijn mening).