Zwanger??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Noor30, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noor30

Noor30 Lid

May 10, 2010
    47
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje: Afgelopen zondag zou ik volgens mij laatste cyclussen ongi moeten worden. (ik heb na mijn miskraam 2 keer een cyclus van 28 dgn gehad) Nu kreeg ik die vrijdag daarvoor al wat bruin/slijmerig verlies, zaterdag en zondag kwam daar wat helderder rood bloedverlies bij maar lang niet zo veel als normaal bij mijn ongi. Dan heb ik ook altijd veel meer buikpijn!Ik had wel een wat zeurderig gevoel in mijn buik maar echt niet te vergelijken met wat ik normaal voel voor een ongi.
    Nu heb ik zondagochtend en dinsdagavond een test gedaan maar negatief.
    Mijn vraag is: kan dit een innestelingsbloeding zijn geweest?? Maar het is zo raar omdat dit op/rond mijn Nod is.
    Wie heeft dit ook/eerder meegemaakt en kan mij hier iets over vertellen??

Alvast bedankt!

Groetjes!

2. Minke12

Minke12 Actief lid

Nov 24, 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Ik kan je alleen maar vertellen dat ik na mijn mk bij iedere cyclus een dag of twee dagen van te voren bruinverlies had. Dan wist ik; mijn ongi komt eraan. Maar volgens mij betekend het bij iedereen wat anders. Als de test nega is, ben je of niet zwanger of je test te vroeg. Misschien is deze cyclus langer? Je systeem kan goed in de war raken door een mk hoor, ook nu nog wel. Had je voor de mk wel een regelmatige cyclus?

3. Noor30

Noor30 Lid

May 10, 2010
    47
    0
    0
    Hoi Minke
    Bedankt voor je reacties! Normaal had ik idd ook wel 1 a 2 dagen bruinverlies voordat mijn ongi begon. maar dan zette het daarna ook flink door zeg maar. En dat was nu dus duidelijk niet het geval. Mijn cyclus voor mijn mk was:28-27-29-42 toen een mk en daarna 28 dgn.

Share This Page