Welke tempkaartjes expert wil even meekijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door luckybird, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! Hier een beginnende temper. Wel al bijna twee jaar bezig...(altijd ovutesten nooit tempen..). Wie kan mij vertellen hoe mijn kaartje eruitziet? Ik had op mAndag 20 posi ovutest. Alvast bedankt!!!

32b908 Ovulation Charts

2. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ziet er mooi uit hoor, duidelijke eisprong. Je kan je positieve ovulatietest nog laten opnemen in je kaartje, grote kans dat je dan een dik kruis krijgt ipv een stippelkruis. Je vult hem in bij tests / OPK.

3. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké Dankje!! Moet nu de temp hoog blijven en hoe hoog dan ongeveer of kan je dat niet zo zeggen?

4. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey mooi kaartje hoor. inderdaad duidelijk een eisprong. ik kan niet zeggen hoe hoog hij moet blijven maar iig boven de horizontale rode lijn dus in jou geval niet onder de 36,8. je hebt ook een dip zie ik op 5 dpo. Het hoeft natuurlijk niets te zeggen dus wil ook niet alvast valse hoop geven maar heb wel eens gelezen dat er ook een innestelingsdip kan voorkomen maar weet niet of dat al kan 5 dagen na je eisprong. Bij mij blijft hij altijd hoog tot 1 of 2 dagen voor me menstruatie dan zakt hij en weet ik al dat ik niet zwanger ben. Kijk maar naar mijn kaartje als je die van vorige maand nog kan zien.

5. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem gezien fleurtje! Bizar zeg dat het zo werkt. Wat als temp niet boven de rode lijn blijft na ovulatie? Heb je dan geen ovu gehad? We gaan het zien ....

6. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    jawel hoor jij hebt nu al zeker weten een ovulatie gehad maar vaak geeft ff aan dat dat de lijn is waar hij boven moet blijven om zwanger te zijn, maar het gaat er meer om dat hij hoog blijft na 14 dagen, dus nadat je ongesteld moet worden. Daaraan kan je zien of je zwanger bent of niet. Ik moet wel zeggen dat de temp niet bij iedereen omlaag gaat voor de menstruatie, bij sommige gaat hij pas omlaag als ze al ongesteld zijn. ja bizar he maar je leert je lichaam wel goed kennen. ik hoop voor je dat het raak is deze maand.

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Luckybird ik zou over een dag of 2 een voorzichtig testje doen.
    Zeg hardstikke zwanger.
    Je temp is vrij hoog en stabiel al 14 dagen.
    Mocht hij niet meer dalen ga ik voor zwanger!!!

8. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    ziet er idd hoopvol uit

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    en Lucky B???

al een testje gedaan?? vind het een heel mooi kaartje voor een zwangere hoor!

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    en en al een testje gewaagd?

Deel Deze Pagina