Hoi allemaal, Ik ben er gister achter gekomen dat ik nu 4-5 weken zwanger ben. Nu weet ik niet hoe het met mijn sporten zit. Ik doe namelijk aan Zumba en Drums Alive (drums alive is een actieve sport waar je op grote skippy ballen met drum stokken slaat en in het rond springt om het grof uit te leggen ) Ik zit in een demo groep en heb een aantal trainingen in de week en heb op donderdagen dit 2 uur achter elkaar. Aangezien ik nog niet wil aangeven dat ik zwanger ben weet ik niet zo goed wat ik hiermee moet doen. Heeft iemand hiermee ervaring hoe dit gaat en of al dit heen en weer gespring geen probleem kan?? Alvast bedankt!
Gefeliciteerd! Volgens mij is het geen probleem zolang je geen last van je buik ervan krijgt. Vrouwen mogen ook gewoon hun gehele zwxngerschap blijven hardlopen, wanneer ze zich er goed bij voelen.Mocht je last krijgen van wat bloedverlies, dan wordt gespring en dergelijke afgeraden. Succes!
Nee dat maakt niks uit. Je hebt altijd gesport dus je lichaam is dat gewend. Je kleintje zit goed 'opgeborgen'. Luister goed naar je lichaam. En voor ik het vergeet: gefeliciteerd!!!
Dank jullie wel! Ik sla deze week toch een weekje over. En voor mn gevoel (innesteling ofzo geen idee wat ik bedenk eigenlijk) en voor wat extra rust ivm een hele drukke agenda.