Hallo dames, Ik heb jullie mening over iets nodig... Sinds augustus ben ik van functie gewisseld en werk 24 uur per week. Ben inmiddels 25 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik voel me al vanaf het begin heel moe, heb heel veel migraine en het wordt eigenlijk alleen maar erger. Een dag zonder paracetamol bestaat niet meer. Omdat de nieuwe functie er best inhakt ben ik echt rond 2 uur smiddags op m'n werk helemaal kapot en neem ik niks meer op. Afgelopen week thuisgebleven ivm buikgriep wat maar niet overgaat... Komt erop neer dat ik gewoon niet meer kan, bekkenklachten, moe, hoofdpijn en nu ook nog misselijk. Thuis heb ik nog een kleintje van 1,5 lopen die ook veel aandacht vraagt...en tot overmaat van ramp vraag ik me af of ik wel de juiste keuze heb gemaakt wbt werk... Normaal zou je in zo'n situatie in de automatische piloot gaan op je werk maar dat zit er nu niet in, nu alles nieuw is... Ik zou eigenlijk willen stoppen/minder werken maar durf daar nu echt niet mee aan te komen.... Wat vinden jullie?? Alvast bedankt voor de reacties meiden...
Ik denk dat je er toch goed aan zou doen om het te bespreken met je leidinggevende. Het kan haast niet anders, of je prestaties lijden hieronder. En dat merkt hij/zij ook. Dan is het wel zo fijn dat hij/zij weet dat je het nu fysiek niet goed trekt. Misschien kunnen jullie samen een goede oplossing vinden, een manier waarop jij nog kan doen wat je doen moet, en waarop jij wel aan de rust komt die je nodig hebt. En bespreek het met je verloskundige! Zij kan met jou kijken wat wel en niet reëel is om nog te doen.