We zitten te denken aan de naam Kai,is dit leuk of niet? En als jullie deze naam horen aan wat voor jongen denken jullie dan?
Super leuke naam! Ik denk aan een lief, ondeugend jongetje me twinkelogen! Toen ik zwanger was, vond mijn man hem niet zo, maar ik blijf hem opperen voor een 2e en nu gaat hij hem steeds leuker vinden haha! Dus wie weet...
of Kay..... Ik hoor de naam vrij vaak in onze omgeving. Maar vind het wel een leuke stoere naam. Kye heb je hier trouwens ook!
Ik vind de naam niet zo leuk (geluid van een hond die je op zn staart stapt?), maar ik zie de naam steeds vaker. Ik vind de schrijfwijze met Y op het einde wel het mooist om te zien.
Ik vind het een leuke naam.. Alleen het nare voor mij is dat mijn oude hond zo heette en dat vind ik dan altijd weer apart
Ooh, ik dacht dat ik de enige was met die associatie Eerste wat mij dat te binnen schiet, is een piepende hond. Hoewel ik de naam op zich wel leuk vind hoor, daar niet van. Heb pas een achterneefje gekregen die Kai heet (scheet van een joch ook) Kay vind ik dan ook de leukste spelling.
Ik vind het een leuke naam! En ik krijg niet meteen een hond in m'n hoofd als ik die naam hoor. Zo zijn er wel meer namen die honden of katten ook hebben gekregen.
Dat heb ik dus ook. Kai kai kai, het geluid van een keffend klein hondje. Desondanks vind ik het best een leuke naam.