Met nu 26 weken op de teller begin ik hem nu wel een beetje te knijpen. We hebben een aantal namen op ons lijstje , soms valt er wat af en komt er weer wat bij. Meer ideeën zijn zo welkom! We hebben nu op het lijstje staan: Jiska Jasmijn Selma Saskia Eva Amber Siobhan ( kan helaas niet vanwege uitspraak in NL sjevon, moet een korte, zachte "o"/sjevaun. Schrijf je het als chevon, dan betekent dit geitenvlees. Chevonne of chavon zou dan nog kunnen. Ik hoop echt op meer ideeën van ieders kant, alvast bedankt.
-Stella -Selina/Melina -Esra -Misja -Sia -Marisa -Sela -Sascha -Jisse -Sandy -Rivka -Ragna -Zina -Svea -Yeva -Evanne -Evalin -Ebba -Amara/Mara -Ciska -Franka -Ivana -Jeska -Vanja -Tosca -Sharon/Sheron
- Danae - Joya - Svenja - Alice - Anaïs - Lotus - Inez - Ava - Isaura - Juliet - Joëlle - Sabine - Lieke Vind het heel moeilijk jullie stijl te ontdekken aangezien de namen op jullie lijstje zo verschillend zijn!
Dit inderdaad! Wel heel leuk dat jullie van verschillende soorten namen houden. Esra Marie Laura Dagmar Mieke Carmen Tessa Marit
ja misschien wel leuk maar ook enorm lastig! Ook omdat ik op iedere naam bijna wel wat kan rijmen en ook van de initialen maak ik woorden. Dagmar bv; leuk, maar lees ik gelijk als Dàg, mar!
Aanvullen vind ik moeilijk gezien de verschillende stylen in de namen. Maar wilde je zeggen dat wij bij onze eerste pas bij 34 weken een naam hadden. Nu 20 weken zwanger van de tweede en denk dat dit het zelfde verhaal gaat worden😜 Je hebt nog tijd😊
Selena Sabrina Esmee Esther Nora Sophia/sophie Veerle Vera Feline Nina Julia Lola Lara Mila Zinzi Luna Milou Gigi