Welke associatie hebben jullie bij deze namen? (Suf, hip, lief, stoer, etc.), shoot! En welke combi met zus vinden jullie het mooist?
Ook Romee het mooist, maar voor de combinatie Mila. Al vind ik Romee ook niet misstaan. Febe heb ik meteen associatie Febo mee, daar zou ik zelf nooit voor gaan.
Fay, maar dan als Faye. Ik zie daar een zelfverzekerde vrouw bij op volwassen leeftijd en een leuk jong meisje.
Febe! Heel mooir naam die je niet zoveel hoort! De rest van de namen ook leuk, maar Febe is voor mij toch de mooiste optie.
Febe doet me denken aan Febo. (Wel lekker, baal er van dat hier in de buurt geen Febo zit haha) Mila vind ik mooi maar te populair. Fay vind ik te kort en te onduidelijk ivm meerdere schrijfwijzen.. Dus ik stem voor Romée!
De naam Febe ken ik niet echt. Heb hem wel eens gehoord maar ik heb er geen associatie mee. Lijkt me een kindje van hoger opgeleide ouders die niet persé doen wat de massa ook doet (snap je?). Romee vind ik niet mooi, ik ken ook echt een zeurmeisje met die naam dus dat is dan ook mijn associatie ermee. Fay(e) en Mila vind ik allebei mooi maar Fay vind ik het beste bij Loïs passen. Allebei stoere maar vrouwelijke namen.
Ik vind de naam Romee heel erg mooi!! Daar dus ook op gestemd Mila vind ik ook mooi, maar wel een klein beetje tuttig Fay heb ik niet zo veel mee Bij Febe denk ik ook aan de Febo. Op zich allemaal prima namen hoor Ohja Edit; ik vind dat namen niet per se moeten passen bij elkaar, dus ik zou mij daar persoonlijk wat minder door laten leiden..
Febe als in Phoebe van friends? Coole naam! Lijkt me tof om zo te heten... Ik heb niet gestemd, want ik vind eigenlijk alle namen wel leuk, bv.. Mila. Veel te soft naar mijn smaak. Zeker naast Lois, wat ik een mooie krachtige naam vind. Ik zou Febe niet durven, en dan zou mijn alternatief Romee zijn.
Nee Febe als in gewoon zoals het er staat, fee-be we neigen toch meer naar 'gewoon' Faye ivm de uitspraak verwarring van Febe en de associatie met de febo
Febe als in feebe vind ik echt kei leuk! Oud collega haar dochter heet zo en toen ze de naam zei moest ik wel even vragen van huh hoe maar toen ik m goed hoorde vond ik m super leuk!
Ik ook! Twijfel alleen of de uitspraak direct duidelijk is ... of dat fébe met streepje duidelijker is