Dames, Zie foto hieronder. Elke keer een goed zichtbaar streepje, waarvan 3 behoorlijk duidelijk. Nu dag 20, vorige maand was dag 20 mn piek. Ik heb geen idee of ik nou mn piek al heb gehad of dat ie er nog aan zit te komen. Heb rekening gehouden met niet teveel drinken, altijd in de middg getest en poos ervoor niet geplast. Andere rondes altijd wel een piek kunnen vinden.. Heb er nog maar 2 en om nou weer nieuwe te halen.. Kan vanavond wel weer testen maar dat deed ik ook op die andere dagen met een mooi streepje, was dan toch weer lichter. Iemand advies? (het zijn ovu's van zwanger en kids)
Je piek is nog niet geweest volgens de testen. Hoeveelste cyclus zonder hormonen is dit? Z&k ovutesten zijn gewoon betrouwbaar
O Ok dank je voor je reactie! 2e pas na stoppen pil. Weet dat je tijdje kan moeten ontpillen hoor. maar vorige x (2015) was ik in de 1e ronde al zwanger en nu vorige maand 1e ronde ook gelijk eisprong gehad, dus had stiekem wel gedacht dat hij hoe dan ook snel zou komen rond deze 20e dag. Wordt nog later dus waarschijnlijk.. Heb nog maar 1 testje liggen, laat hem aub morgen knallen
Ik hoop dat hij morgen gaat knallen en anders heb je deze ronde nog een wat langere cyclus en nog aan het ontpillen dus
Blijft toch duidelijk aanwezig. Gister vruchtbaar slijm ontdekt. Maar dit was mn laatste testje. ga er maar vanuit dat ie ergens deze week komt.
Je kan met 1 keer testen op een dag ook je piek ook net missen. Bijvoorbeeld je test om 13 uur negatief en de volgende dag op dat tijdstip ook negatief. Maar misschien was je piek wel van 15 uur tot 11 uur de volgende dag. Waarom test je niet s morgens met tweede urine en dan s avonds nog een keer?
Heb ik op een paar dagen ook gedaan, de dagen dat ie s morgens donkerdee was. maar dan was ie tegen eind vd middag of avond toch weer lichter.