Dat heb ik zelf dus ook. Maar ik was helemaal sprakeloos. Mn vriend zei ook al dat ze erg hard was. Ze heeft niet gekeken naar een bbz. Omdat ze dat zelf niet denkt. Ik voel me nu gewoon behoorlijk k*t. Dat ik gewoon niks meer uit kom brengen.
We gaan morgen op vakantie ik heb eergisteren nog getest en toen was ie nog positief. Ik vind het ook erg bijzonder. Voelde me totaal niet serieus genomen. Ze vroeg ook waarom ik getest heb om te checken of ie negatief was. En waarom ik weer getest had na de positieve test.
Oei de vakantie is wel een vervelende timing op dit moment .Waar ben je vandaag geweest voor de echo? Verloskundige
Ja. Was bij de vk. Wel de praktijk waar ik normaal zit, maar een andere vrouw. Vanmiddag belt de vk die me bij dochter & miskraam ook geholpen heeft.
Wat ontzettend vervelend zeg! Naar dat ze zo weinig begripvol was. Hoop op een betere reactie van je eigen verloskundige
En? Heeft je vk nog gebeld? Wat vervelend dat het zo moet lopen. Het is al verdrietig genoeg zonder mensen zonder medeleven...
Nee, heel vervelend. Vind ik ook niks voor haar. Na m'n vorige miskraam belde ze elke dag even. Ik bel haar maandag sowieso even
Oh Willie wat ontzettend kut, en dat ze dna ook niet even belt! Ik hoop Voor jou dat je snel nog een echo mag bij je eigen vk knuffel!
Het empathisch vermogen van een baksteen dus. Jammer, want juist in dit soort onzekerheden wil je dat iemand je even aan de hand neemt en met je nakijkt. Niet je het idee geven alsof je haar tijd verdoet. Heel rot dit. Ik wens je veel sterkte.
Tijd niks van me laten horen, zijn op vakantie. Komen net terug van een gesprek met de verloskundige. Die gaf aan dat het wel degelijk een vroege miskraam is en niet gewoon ongesteld. Uiteraard ook over die vrouw gehad, dat gaat ze terug koppelen.