hoi meiden ik zit even te dubben... zoals jullie weten heb ik casey en Tygo* maar nu mag ik wel een foto van casey neerzetten in mijn banner of avatar maar ik vind tygo er ook bij horen ik snap best dat dat schokkend kan zijn voor de mensen die wel vrolijk zwanger zijn of een baby hebben maar nu heeft iemand voor mij banners gemaakt waar de foto van bewerkt is ik zelf vind hem niet schokkend maar komt omdat het mijn kind is nu wil ik weten wat vinden jullie wil eigenlijk dolgraag de banner neerzetten. vinden jullie dat ik dat kan maken of niet? zie mijn fotoalbum voor de banners
Neej hoor, als ik jou was zou ik gewoon doen hoor, Rach had ook gedaan Dat vond ik zo bijzonder! Dus gewoon doen en volg je hart meis!
Hai meis, We hebben het hier al eens over gehad. Voor mij is de foto zeker niet shokerend, is netjes bewerkt. Dus lekker als banner gebruiken. xxx
thanks meiden hopelijk zijn er niet weer mensen die een rel dan gaan veroorzaken net als de vorige keer maar goed we zullen zien... welke zouden jullie kiezen?
Ik heb er zelf geen moeite mee, ik vind het juist mooi, want hij hoort gewoon bij jullie. Maar...ik kan wel begrijpen dat niet iedereen er zoover denkt, sommige mensen zijn heel gevoelig ervoor.
ja maar helaas gebeuren er toch ook verdrietige dingen en niet alleen leuke babys en zwangerschappen? ik moet toch ook alle vrolijke babyfoto's zien en banners tis een groot openbaar forum en dan zie je ook minder leuke kanten.. maar daarom vraag ik het eerst omdat ik de vorige keer ook tegengewerkt werd met een foto
Ik ben het met je eens hoor! En ik vind ook gewoon dat je je mooie banner moet plaatsen, alleen kan ik wel begrijpen dat niet iedereen zo denkt, snap je
ja dat snap ik heel goed ieder zijn eigen mening zullen maar gaan stemmen dan haha kijken hoeveel voor en hoeveel tegen
Caruli, ik vind het een verschrikkelijke mooie banner! Je hebt tenslotte niet 1 kind...maar 2. Trouwens, ik vind Tygo* een hele mooie baby om te zien. Niets schokkends aan hoor. Gewoon lekker doen! Enne, Rachje20 heeft toch ook een avatar en banner van haar prachtige kindje Jaylie*? En volgens mij heeft niemand daar problemen mee Gewoon lekker doen en laat gewoon zien hoe trots je bent op allebij! Liefs Linda
Ik vind gewoon doen. Misschien voor sommige meiden confronterend, maar zo is het leven ook gewoon. En Tygo hoort net zo goed bij jou als Casey toch En ik vind de banner er ook heel mooi uitzien trouwens!
Gewoon doen! Ik vind Tygo* en Casey alebei prachtkinderen, dus waarom niet? Natuurlijk zijn er mensen die graag hun kop in het zand steken. Maar dat is hun probleem, niet het jouwe. Tygo* moet ook gezien worden!
Lieve Caruli, gewoon plaatsen. Het zijn schitterende banners. Tygo* is je zoon net als Casey je dochter is. Ik vind zelf de banner met de kleurtjes erg mooi.
Gewoon doen meid! Het zijn beide je kindjes, die wil je toch aan iedereen showen! Ik vind de eerste banner denk ik het mooist!