mening gevraagd

Discussion in 'Vlinder lounge' started by Caruli, Apr 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

banner plaatsen

1. doen

2. niet doen

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Snap ik, maar ben nogal verbaasd over! :confused:

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja ik ook

maar goed ga niet te veel op het forum erover zetten
    want als ze dit zien gaat hij misschien ook op slot net als in de lounge
    en ik wil gewoon graag meningen van leden horen die zijn er het meest op het forum
    en als hun er toch geen probleem mee hebben, dan snap ik niet waarom ik het niet mag... :(

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

lieve caruli,

ik vind dat je je mooie banner kan en mag plaatsen tenslotte zijn het je mooie kindjes!

En vind alle twee de banners even mooi dus kies er 1 uit zou ik zeggen meis!

Groetjes

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ja rach heeft inderdaad ook een banner....
    dus vind dat jij het dan ook mag...

maar bijna niemand is toch tegen?
    wat is dan het probleem ?

5. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Probleem is de moterators dat niet willen..... :rolleyes:

ja toch? Vind ik wel beetje flauw ik denk veel aan je!

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ja inderdaad beetje flauw...

kijk als het nu echt een hele enge foto of iets zou zijn... zal ik er nog beetje begrip aan kunnen hebben.. maar op alle 2 de banners zie ik 2 mooie prachtkindjes... dus ja... misschien het anders nog een keer voorleggen? en aan de poll te zien zijn er niet veel gebruikers toch op tegen

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Caruli en anderen,

We zijn heel druk bezig met een passende oplossing! Zoals je ook weet volgens mij.
    We hebben je toen niet voor niks gevraagd om hem te verwijderen.
    We zien niet altijd alles.
    De poll bij dit onderdeel is niet echt een neutraal beeld van het hele forum denk ik.

Nogmaals, er wordt serieus hard gezocht naar een passende oplossing!

Ik hoop op jullie begrip.

Elmo

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Maar Elmo, is de banner toen verwijderd omdat jullie klachten kregen nav ervan? Met alle respect, maar de enige passende oplossing is, dat het kindje van Caruli en al onze kinderen, dood of levend, gelijk behandeld worden. Dus of alle kinderen mogen op de banners en foto's of niemand kan zijn kind laten zien. Anders vind ik de verhoudingen wel erg scheef en dat is gewoon discriminatie!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Je hebt mooi gezegd :thumup:

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Er zijn vorig jaar inderdaad veel klachten gekomen van leden over de banner. We zijn toen om de tafel gaan zitten met elkaar om een passende oplossing te zoeken. Omdat veel leden niet gefronteerd willen worden met een foto van een overleden kindje is er toen besloten om speciaal een vlindertuin te openen. Dit zodat jullie daar alle ruimte krijgen om foto's te plaatsen en ervaringen te delen. Leden die willen kijken kunnen daar dan zelf voor kiezen.

Dat er nu leden zijn die wel een foto van hun overleden kindje in hun avator / banner hebben en caruli dit niet mag klopt niet. Daar zijn we als moderators en beheer nu mee bezig om een geschikte oplossing voor te zoeken.

En wat betreft deze poll...zoals Elmo dit ook al zei, je krijgt op deze manier niet echt een neutraal beeld wat stemmen betreft.

We hopen snel een oplossing voor jullie te hebben.

Wordt vervolgd..

Kwebbel Moderator

11. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik snap best dat er mensen dit niet willen zien
    maar dan vind ik dat niemand het mag
    en niet alleen ik niet!
    er zijn meerdere meiden die foto's in hun avatar of banner hebben van hun overleden kindje
    en ik wil hun niet aanvallen hoor
    maar vind dat ik het dan ook mag...
    en een paar mensen die er niet tegen kunnen moet ik het daarom maar laten?
    er zijn altijd wel mensen tegen of voor?

ik voel me nu een beetje buitengesloten....
    ik mag het niet maar de andere wel omdat daar geen klachten over komen?

sorrie maar het is en blijft mijn kind
    en ook al is hij uiteindelijk overleden...tja dat had ik liever ook niet gehad
    maar dat wil niet zeggen dat hij geen recht heeft om geshowd te mogen worden...

12. Vlinder84

Bedankt voor je antwoord, Kwebbel. Het is idd misschien beter als we de poll in de 'gewone' lounge zetten om een 'beterbeeld' te krijgen van de situatie.

En ik ben natuurlijk bevooroordeeld hoor, maar ik heb hier erg veel moeite mee. Ik snap dat er vrouwen zijn die zich veel zorgen maken dat hen dit ook overkomt, maar moeten wij onze kinderen dan maar verstoppen? Moeten we dan ook maar gelijk alle zieke, gehandicapte, oude mensen wegstoppen omdat we niet willen zien dat wij ooit ook zo terecht kunnen komen? Dan houden sommige forummers zich wel erg veel bezig met struisvogelpolitiek plus het is echt een ouderwetse gedachtegang. Het is 2008 mensen, wordt toch een keer reeel!

13. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    vlinder: de poll heeft in de gewone lounge gestaan
    maar daar is hij al weggehaald ;)

ik vind gewoon iedereen gelijk behandelen
    ik geen avatar of banner dan niemand niet!
    ook al valt het bij de andere niet zo op dat de kindjes dood zijn.

14. Vlinder84

Waarom is de poll daar weggehaald?

En je hebt gelijk: geen onderscheid maken.

Waarom moeten rouwende moeders zich steeds maar weer aanpassen? Wij hebben al genoeg verdriet en dan komen er nog eens een paar kortzichtige stumpers die er niet tegen kunnen. Shame on them!

15. bambie

bambie Bekend lid

Oct 31, 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Ik ben zwanger, en natuurlijk wil ik dolgraag dat alles goed gaat,
    toch vind ik dat als er iets niet goed zou gaan met dit kindje het niet "dood" gezwegen moet worden, ik heb 7 jaar geleden een miskraam gehad met 16 weken en toch blijft het in je hoofd zitten.
    Jammer genoeg heb ik geen foto van dit kindje of maar een enkel idee wat het geweest is, jongen of meisje, maar het was er wel!

carulli (hoop dat ik het goed schrijf) ik vind de banner niet schrokkend, helemaal niet zelfs en ik hoop dat ze gauw een passende oplossing vinden voor jou en de andere vlindermoeders!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Zucht, wees nou reeel, zoals Vlinder dat zei! Wij passen ook aan hun en zij ons ook, dus!

17. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    Er zijn inmiddels 4 stemmen tegen en ik snap dat niet.
    Tygo* is overleden maar hoort net zo bij jou als casey.
    en Tygo* ziet er niet eng uit.
    Ik vind het een prachtig manneke enkel te vroeg geboren.
    helaas gebeuren deze dingen ook en is het niet altijd zonneschijn.
    Darryl* is ook overleden al leefde hij nog op de foto in mijn advatar.
    Ook dat gebeurt.
    kinderen overlijden helaas niet enkel door vreoeggeboorte of tijdens de geboorte maar ook daarna kan het gebeuren.
    Ik vind het jammer en kortzichtig dat er mensen zijn die hen ogen willen sluiten voor dit verdriet.
    want wij willen het ook niet, maar wij dragen het onze hele leven met ons mee.

Meid ondanks alle comotie, gelukkig zijn er mensen die jou manneke mooi vinden.

18. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Lieve meiden,
    We snappen jullie standpunt. We zijn er achter de schermen druk mee bezig, en hopen snel een passende oplossing te vinden. En zoals Kwebbeltje al schreef, kan het niet zo zijn, dat de een wel hun vlindertje in de banner mag tonen en de ander niet. Nog even geduld dus!

liefs prinses

19. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik begrijp jullie heel goed.
    Maar ik snap andere vrouwen ook wel, het is zeer confronterend als je in verwachting bent.
    Het is real life.. dat ben ik zeker met jullie eens. Maar er moet een oplossing voor komen.

Wij als mods en beheer vinden het ook zeer moeilijk.

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Denk niet dat hier een oplossing voor is. :(

Mag de banner wel: zijn er een aantal mensen die het hier niet mee eens zijn en dit melden.

Mag de banner niet: dan blijft caruli met dit kl*te gevoel zitten omdat ze niet haar beide kinderen op de banner kan zetten.

Er zal hoe dan ook iemand niet tevreden zijn.

Share This Page