Steken in baarmoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaVlindertje, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVlindertje

MamaVlindertje Actief lid

4 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al een paar weken heb ik af en toe last van steken in mijn buik. Dan kan ik gewoon niet rechtop lopen en alleen maar liggen. Denk darmen.

Maar nu heb ik hele andere steken in mijn baarmoeder. Aan de linkerkant. Ik lig nog niet krom ervan, maar het is wel erg pijnlijk. Wat kan dit zijn? Moet ik de gyn bellen morgen?

X Veerle

2. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Ik heb de laatste tijd zelf ook wat meer last van buikpijn dan normaal, maar dit is meer zeurende pijn. Ik heb het vandaag gevraagd aan de verloskundige en ze zei dat dit bandenpijn is en dat dit heel normaal is.
    Misschien is dit bij jou ook het geval?

Als je toch bezorgd bent is het misschien een goed idee om de gynaecoloog of je verloskundige even te bellen voor de zekerheid. :)

Sterkte ermee!

3. MamaVlindertje

4 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie.

Ik heb heel af en toe last van zeurende pijnen, nu weet ik dus ook gelijk waar dat vandaan komt.

Heb mijn gyn gebeld en het kan door de keizersnede komen die ik heb gehad 3 jaar geleden. Mijn baarmoeder wordt groter, en dat geeft die enorme steken in mijn baarmoeder, dichtbij mijn litteken.

4. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben al een stuk verder maar heb de laatste tijd inderdaad ook last van steken, ik dacht zelf al namelijk dat het met mijn keizersnede te maken kon hebben (omdat het maar af en toe gebeurd en niet elke dag)
    En nu hoor ik het jou ook zeggen:)

5. MamaVlindertje

4 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook niet altijd last van, maar als het er is, is het wel hevig. Volgende week weer een afspraak, dus maar ff kijken of alles nog in orde is.
    Maar ga er wel vanuit.

Deel Deze Pagina