Ik werk in een verzorgingstehuis en ik spaar van die zegels uit het ad. Leek me leuk om de stad in beeld te krijgen waar we zitten en waar de bewoners vandaan te komen. Alleen ik vraag me af of het me lukt meerdere locaties te krijgen want er staat bij per adres maar 1 foto. Wie ook al een foto besteld? Ik heb de gok genomen maar ik vraag het me af of ze binnen komen. Ik ben dus bang dat ik 6 bonnen erdoor heb gejaad. Oja en ik zoek nog steeds bonnen. Wie wil ze doneren aan mij.
Ik wilde ook een foto bestellen van mijn geboortestad, helaas was deze toen nog óf water of een enorme zandbak Maar kon je niet beter die foto van het verzorgingstehuis via dat adres doen? nu heb je inderdaad kans dat je ze niet allebei krijgt oh lees verkeerd.. hoeveel foto's moet je hebben dan? (ik dacht 2 hihi oeps) ik denk dat ze voor een verzorgingstehuis toch wel een uitzondering maken? zou zo stom zijn als maar 1 bewoner een foto kan krijgen..
Ik had ze op naam van de bewoners aangevraagd. Dan heb je steeds een andere naam en een ander kamernummer en dus een ander adres. Misschien kun je ze achterna bellen? Wel een heel leuk idee! Bij ons zal dat niet werken, ze zijn allemaal blind of slechtziend... Dan heb je niet zoveel aan foto's...
ik moet bij elke bestelling een ander e mail adres doen. Na mijn prive, me man zijn prive en mijn werk e mail adres was het klaar. :s niet handig zo. Ik geloof dat ik heel de familie even moet vragen. LOL
tijdelijk hotmailtjes maken voor elke bewoner 1? het is wel even een werkje maar heb je grotere kans om ze allemaal te krijgen