Dag dames, Zoals ik gisteren al schreef ben ik nog lang niet zwanger maar ik vind het naast de mmm wel leuk om mijzelf met iets positiefs bezig te houden. Welke naam vinden jullie het leukste en waarom?
Jolie! Mooi, vrouwelijk, leuk voor een kind en voor een volwassene! Ik vind de Andere 2 ook leuk maar Jolie he mooist.
Lily! Het liefst zo geschreven.. die 2de L voegt niets toe. Lou vind ik onaf en van Jolie is de uitspraak niet meteen duidelijk.
Lou!!! Kort, stoer, origineel Lilly vind ik ook leuk, maar veel minder. Jolie vind ik echt stom. Weet niet zo goed waarom, maar associeer het gelijk met een dom, sloom meisje... Ken ook helemaal geen Jolie of zo, dus heel gek
Leuk dames! Bij mij staat lou echt op nummer 1 maar mijn maakt er weer eens een no go van. Hij vindt Jolie het leukste maar zoals hierboven ook staat associeer ik de naam ook met een meisje dat ik ken. Niks mis mee maar zij is meer van de panterprint, veel goud, grote oorbellen en een naamketting. Niks mis mee maar dat is niet mijn smaak. Maar jammer van de associatie
Lou! Geweldig ik ken een Loe. Zelfde uitspraak dus. Ik vind het zo vrolijk klinken. Het is ook een lekker eigenwijs, stoer meisje. Daarna Lilly, maar dan als Lily. Ook echt heel leuk. Jolie vind ik de minst leuke, maar alsnog leuk!
Van mooi naar lelijk: Jolie. Ik hou van (de meeste) franse namen en deze vind ik Lou. Ik hoor m hier op t forum steeds vaker als suggestie voor een meisje. Vond het vroeger wel een echte jongensnaam (Lou Bandy en Lou uit Flodder), maar vind m wel cool voor een meid van deze tijd Lilly vind ik verschrikkelijk lelijk. Doet me denken aan een oud w**f. Daarnaast is de spelling met dubbel l niet correct. Dus gewoon een dikke NEE. Wél een mooie betekenis overigens (maar das dan ook het enige positieve)
Jolie mijn persoonlijke favoriet van deze drie. Lily vind ik ook wel leuk, met dubbel l vind ik het alleen een beetje dommig staan. Lou is ook een prima naam.
Ik vind Jolie wel leuk maar ik ken een Jolien en die is nogal boers. Moet dan daaraan denken. Lily met 1 L is leuk!
Ik ben niet zo van de 1 lettergreep namen, maar ik vind Lou toch wel erg leuk. Lily vind ik ook erg leuk, al heb ik er wel een beetje een negatieve associatie mee, dus ik zou hem zelf nooit gebruiken.
Ik vind Jolie juis erg mooi en helemaal niet passen bij een sloom of panterprint-meisje Uitgesproken als Sjoolie vind ik hem het mooist.