Het duurt nog even maargoed na het topic over de naam Kick vond vriend het ook niet echt wat Nu hebben we de meisjes naam al gevonden namelijk Feline. De jongens naam Everon, hebben we al bij vrienden laten vallen die vonden dit wel heel leuk maar ze kunnen lullen wat ze willen natuurlijk nu graag anoniem jullie mening haha. En of we het engels/nederlands uit gaan spreken zijn we nog niet over uit..
Ik moet echt meteen aan Everon Jackson Hooi (of zoiets?) denken en ik kijk écht nooit naar GTST, dus ik denk dat veel mensen dat hebben. Maar, op z'n Nederlands uitgesproken vind ik het eigenlijk best een leuke naam.
Haha zo komen we ook aan die naam maar dan wel via Expeditie Robinson omdat ik niet eens wist hoe Bing in het echt heette
Haha ja ik ook van ER. Ik moest er eerst wel aan wennen, maar nu vind ik het wel leuk. Komt misschien op wel den beetje omdat ik hem wel een leuke vent vind .
Die namen passen wel bij elkaar. Sylvano en Everon. Ik vind het wel mooier op z'n Nederlands uitgesproken.