Mening nodig over uitnodiging verjaardag dochter.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamatrees, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Tsja, lastig. Zou ook niet mijn keus zijn. Maar als haar onderkant niet zichtbaar is zou ik t zo laten. Leuke foto wel!

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind de foto net te bloot. had er bijv flink wat schuim gezeten zodat je alles zag vanaf der middel dan oke. deze vind ik net te.
    vind 40 euro wel veel voor wat uitnodingen. ik heb er nu een door iemand laten maken en druk ze af bij kruidvat. zo heb ik er 25 voor 3,20 :) en de kaart is gratis gemaakt voor me (kunt een donatie doen) en hij is echt fantastisch geworden

3. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Nou als ik voor dat bedrag nieuwe heb is er geen twijfel meer dan laat ik nieuwe maken.Deze zijn op internet besteld ik vond ze ook wat duur maar ik dacht ach voor dr 1ste verjaardag!Ik ben ook niet creatief..

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    deze heeft ze gemaakt voor mijn. afgedrukt bij kruidvat als foto en ben er erg blij mee. zal je de link even geven. ze heeft vorig jaar ook geholpen met de uitnodiging van me dochter en kreeg toen veel comlimentjes.

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind hem behoorlijk naakt, maar ik ben dan ook erg voorzichtig, mensen vinden mij ook wel een zeikerd daar in, dus misschien moet je je niet teveel van mij aantrekken haha :)

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    tis een leuke foto..maar ik vind ook net niet kunnen ...maar ja je hebt ze al gedrukt. had je ze niet laten zien aan je man van te voren? maar goed.... het kan wel...dus kzou ze gewoon sturen dan;)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier hetzelfde!

8. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik geloof niet dat genodigden het een rare foto vinden, want dat is het niet.

Als iemand mij zo'n uitnodiging stuur denk ik alleen wat ik net bij jou schreef.

9. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Het is een ontzettend schattige foto, dus ik snap zeker dat je hem hebt uitgekozen. Ik zou echter toch ook niet voor zo'n foto kiezen. Ik zou denk ik wel mijn wenkbrauwen optrekken als ik een kaartje kreeg met zo'n foto, maar er ook doorheen kunnen zien. Het gaat toch om dat prachtige koppie! Ik zou hem dus zeker laten herdrukken als jij je er niet goed bij voelt (én trouwens ook zeker als je haar plassertje kunt zien, dat kan ik zo niet goed zien)

10. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Ja had de uitnodiging laten zien maar niet met foto,de rest vodn hij mooi.Heb net de verkeerde foto gekozen terwijl ik daar normaal geen moeite mee heb.

11. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik ben erg voorzichtig met naaktfoto's van m'n zoontje, ik stuur ze niet eens naar familie over internet omdat ik bang ben dat ze in verkeerde handen vallen. Dus ik had deze foto ook niet gekozen.

Máár nu zijn ze al gedrukt en je gaat toch geen 40 euro weggooien? Kom op, gewoon versturen! Het is maar een uitnodigingskaart, er zal echt niemand in je familie of vriendenkring zijn die zn wenkbrauwen zal optrekken hoor!

12. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    En ik vind het een leuke uitnodiging hoor!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik vind dit een leuke foto! Ik zie er het probleem niet van. Kindjes zwemmen toch ook, dan zie je hetzelfde?!
    Het is dat je er over begint, maar als je mij de uitnodiging zonder verhaal had laten zien zou ik zeggen heel leuk! En na het verhaal trouwens nog steeds.

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja joh gewoon versturen.... hij komt toch verder niet in de telegraaf te staan meid. niet meer tobben hoor

15. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik vind het ook niet erg als je niets ziet, ik heb ook zo'n foto van beide zoontjes in bad je ziet niets de ene zit voor de andere en de jongste in een badring, heb ik ook aan andere laten zien en hangt op de wc omdat hij gewoon zo leuk is!

Vind het een leuke uitnodiging en zou gewoon versturen hoor!

16. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    euhm ts: als je twijfelt, zet hem dan in ieder geval niet hier online met naam en al erbij... Wle online zetten, maar niet naar familie sturen die logica snap ik niet helemaal.

17. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ja inderdaad, dit is een openbaar forum, eraf halen hoor!
    Ging dat risico niet aan, naar familie zou ik me niet druk maken, zou ze voor 40 euro niet opnieuw printen, maar voor haar tweede verjaardag zeg ik: Kleertjes aan.;)

18. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Ja dat is weer een hele andere discussie

19. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Hij gaat er af,wilde wat meningen weten en neem aan dat jullie er niks mee gaan doen..

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja daar zat ik ook al aan te denken.. meer mensen hebben hem nu gezien dan dat de uiteindelijke uitnodiging gaat krijgen denk ik ;)

Anyway, vind hem hartstikke leuk en als ik hem zou krijgen zou ik echt niet raar opkijken hoor!

Deel Deze Pagina