Mooi hoor. Ik hou alleen niet zo van 'halve' laarsjes. Maar waren het hoge laarzen dan zou ik ze meteen kopen. Ik loop het liefst op zulke hakken!
Ik heb geen problemen gehad met schoenen van Supertrash. Wel met kleding, daarvan vind ik kwaliteit echt heel slecht voor wat je er voor betaald.
Ik denk dat de hoogte van de hak geen probleem zal zijn. Ik heb er ook een aantal van die hoogte, ben niet echt een hakkenloper, maar vind deze hoogte prima te doen. Verder vind ik ze niet echt bijzonder. Zoals al eerder gezegd een beetje oubollig. Denk dat je voor die prijs wel wat specialere schoenen kunt vinden. Maargoed, ieder haar smaak
Echt? Ik heb 2x slippers gehad. Bij de een lag de zool er na een week af en bij de ander na een maand. Vriendin van mij had die rubberen laarzen en na een paar weken zaten er allemaal scheuren in het rubber.. Ik wilde die laarzen met die fringes en sleehak maar ik durf ze gewoon niet te nemen, bang dat die ook snel kapot zijn! En met de prijs die je ervoor betaalt doet het dan best pijn als ze maar zo kort leven
Tis niet mijn soort schoen maar ik vind de hak niet hoog.. Maar, ik ben wel lager begonnen en steeds hoger dus ik weet niet hoe makkelijk je er zo op weg loopt
Jij moet ze dragen, dus jij moet ze mooi vinden Mijn stijl is het niet, ik hou meer van de stijl van Mustang. Maar dan nog kan ik niet op zo'n hakken lopen, dus ja... 170 vind ik wel erg veel geld voor schoenen, maar er zijn er die het er wel voor overhebben.
Oh wacht.. ik heb ook slippertjes van Supertrash, die met allemaal van die steentjes. Die waren idd ook snel kapot Met die enkellaarsjes (het dribble model wat al een aantal jaren in de colletie zit) nooit problemen gehad, die blijven mooi!
Ik vind ze mooi en ik denk dat de hak wel mee zal vallen, maar het ligt er heel erg aan hoe de pasvorm is van de schoen. Bij een goede pasvorm zijn hakken geen probleem, maar als ze niet goed zitten kun je er amper op lopen (is mijn ervaring dan). Of je er 170 euro voor over hebt moet je natuurlijk zelf weten, waarom niet?
Ik gruwel echt van enkel laarsjes... ieeh.... Maargoed wat maakt het uit wat een ander vind eigenlijk? Ik bedoel als ik daar rekening mee zou moeten houden kan ik netzo goed niet meer buiten komen ofzo. Gewoon lekker kopen toch, als jij er blij van word.
Nieuwe collectie van Supertrash hebben ze ook gave hoge zwarte laarzen. Saints ofzo. Die staan op mijn wishlist.
zo hoog vind ik ze niet ik loop wel op hogere dus ik zeg kopen en aandoen en anders ff een goedkope schoen met zo`n hak kopen om te kijken of je erop kan lopen
Wat is je vraag precies? Of we ze mooi vinden of dat we denken dat de hak wel te doen is? Ik vind ze wel mooi, niet fantastisch maar prima laarsjes. De hak lijkt mij niet te hoog, maar ik weet niet hoe vaak jij op hakken loopt.
Ik vind ze wel oké. Niet bijzonder, gewoon een laarsje. Als je normaal gesproken op hakken kunt lopen, dan kun je vast ook wel op deze lopen.