Mening over deze laarsjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Mooi hoor. Ik hou alleen niet zo van 'halve' laarsjes. Maar waren het hoge laarzen dan zou ik ze meteen kopen.
    Ik loop het liefst op zulke hakken!

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb geen problemen gehad met schoenen van Supertrash.
    Wel met kleding, daarvan vind ik kwaliteit echt heel slecht voor wat je er voor betaald.

3. YouBri

YouBri Actief lid

28 jan 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat de hoogte van de hak geen probleem zal zijn. Ik heb er ook een aantal van die hoogte, ben niet echt een hakkenloper, maar vind deze hoogte prima te doen.

Verder vind ik ze niet echt bijzonder. Zoals al eerder gezegd een beetje oubollig. Denk dat je voor die prijs wel wat specialere schoenen kunt vinden.;)

Maargoed, ieder haar smaak:D

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Echt? Ik heb 2x slippers gehad. Bij de een lag de zool er na een week af en bij de ander na een maand. Vriendin van mij had die rubberen laarzen en na een paar weken zaten er allemaal scheuren in het rubber.. Ik wilde die laarzen met die fringes en sleehak maar ik durf ze gewoon niet te nemen, bang dat die ook snel kapot zijn! En met de prijs die je ervoor betaalt doet het dan best pijn als ze maar zo kort leven :p

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Tis niet mijn soort schoen maar ik vind de hak niet hoog.. Maar, ik ben wel lager begonnen en steeds hoger dus ik weet niet hoe makkelijk je er zo op weg loopt:p

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Vind ik dus ook! :)

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Leuk klassiek laarsje...en de hak is goed te doen hoor. Ik vind het alleen veel geld.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jij moet ze dragen, dus jij moet ze mooi vinden ;) Mijn stijl is het niet, ik hou meer van de stijl van Mustang. Maar dan nog kan ik niet op zo'n hakken lopen, dus ja... :)

€ 170 vind ik wel erg veel geld voor schoenen, maar er zijn er die het er wel voor overhebben.

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Oh wacht.. ik heb ook slippertjes van Supertrash, die met allemaal van die steentjes. Die waren idd ook snel kapot :) :(
    Met die enkellaarsjes (het dribble model wat al een aantal jaren in de colletie zit) nooit problemen gehad, die blijven mooi!

10. Nati

Nati Niet meer actief

#50 Nati, 29 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2013
    Ik vind ze mooi en ik denk dat de hak wel mee zal vallen, maar het ligt er heel erg aan hoe de pasvorm is van de schoen. Bij een goede pasvorm zijn hakken geen probleem, maar als ze niet goed zitten kun je er amper op lopen (is mijn ervaring dan).

Of je er 170 euro voor over hebt moet je natuurlijk zelf weten, waarom niet?

11. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik vind de hak wel mooi maar het laarsje zelf niet.

12. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    +1.

13. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik gruwel echt van enkel laarsjes... ieeh....

Maargoed wat maakt het uit wat een ander vind eigenlijk?
    Ik bedoel als ik daar rekening mee zou moeten houden kan ik netzo goed niet meer buiten komen ofzo.
    Gewoon lekker kopen toch, als jij er blij van word. :)

14. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nieuwe collectie van Supertrash hebben ze ook gave hoge zwarte laarzen. Saints ofzo.
    Die staan op mijn wishlist.

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    zo hoog vind ik ze niet ik loop wel op hogere dus ik zeg kopen en aandoen
    en anders ff een goedkope schoen met zo`n hak kopen om te kijken of je erop kan lopen ;)

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vind ze wel leuk, denk dat de hak alleen voor mij te hoog is. Vooral omdat het een dunne hak is.

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat is je vraag precies? Of we ze mooi vinden of dat we denken dat de hak wel te doen is?

Ik vind ze wel mooi, niet fantastisch maar prima laarsjes. De hak lijkt mij niet te hoog, maar ik weet niet hoe vaak jij op hakken loopt.

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik vind ze wel oké. Niet bijzonder, gewoon een laarsje. Als je normaal gesproken op hakken kunt lopen, dan kun je vast ook wel op deze lopen.

Deel Deze Pagina