Onze andere 3 kinderen heten: Kelsey Selena Damiën Lee Jayden Denley Nou was ik aan het snuffelen, en kwam ik een naam tegen die me niet meer losliet haha Mijn man vind 'm ook leuk. Het gaat dus om 2 namen...een voornaam en een 2e naam: Megan Abigail Wat vinden jullie? Megan betekend trouwens: Parel, dochter van de zee. Kind van het licht Abigail betekend: Vreugde van de vader (om toch ook een beetje aan papa te denken )
Ik houd niet zo van Engelse namen, maar van al jullie namen vind ik Megan duidelijk de mooiste! Doen dus!
Ik vind Megan ook wel okee maar Abigail vind ik niet mooi. Wat ik trouwens ook wel een mooie naam vind is Morgan, lijkt een beetje op Megan
Past goed, hoor! In Londen werd een keer op straat een heeeel klein schattig meisje uit het publiek gehaald door een straatmuziekant. Ze zei heel verlegen dat ze Abigail heette. Zodoende ben ik die naam nooit vergeten.
Ik hou totaal niet van Engelse namen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik Megan wel leuk vind! En Abigail vind ik ook echt niet lelijk! De combinatie is verder ook mooi en het past goed bij de namen van de andere kinderen. Dus ik zou zeggen: doen!
Dank jullie wel dames! Ik vind het ook fantastische namen en had met nummertje 4 onderweg nooit gedacht om zo snel een naam leuk te vinden haha. Nou, over een meisjes naam zijn we er dus over uit Nu alleen nog 2 jongens namen haha Dat word misschien wat moeilijker. Als iemand nog een idee heeft over een jongens naam dan hoor ik het graag! Het liefst natuurlijk wel een naam die past bij onze andere kinderen Thanx lady's!
Ik vind het ook wel een leuke combi. Voor een jongens naam. Joshua vind ik erg leuk Maar zonder grap, vind het er ook leuk bij passen.
Megan staat voor een meisje bij mij op 2, Abigail vind ik zelf iets minder. Wat vind je van Dylan voor een jongetje, past goed bij de andere namen.
Zoals gezegd ben ik niet echt van de engelse namen, maar wat vind je van: Owen Vince Brad Lance Morgan ?
Ik hou niet zo van Engelse namen. Maar ik vind Megan Abigail wel leuk. Klinkt ook goed bij de namen van je andere kinderen.