Ik bedacht me zomaar de naam Jenay/Jenae (uitspraak Djuhnee) ik vind hem zelf wel heel mooi en uniek, maar niet te appart!! Wat vinden jullie??
Erg leuke naam! Hoor je niet veel.. Het enige nadeel daarvan is dat mensen misschien vaak gaan vragen hoe dat uitgesproken/geschreven moet worden!
leuke naam maar ik denk niet dat ik het als juhnee zou uitspreken omdat er geen u in staat en een E spreek je denk ik niet zo snel uit als een U ik zou dan gewoon Junay schrijven denk ik
Ik ben bang dat het dan Joenee word! Engelse uitspraak van een u word een oe klank! (Net als july: joelie) Bedank voor al jullie 'leuke' reacties
Ow ja!! Wat grappig! Ik had zelf helemaal niet de associatie met ordi! Maar evengoed bedankt voor je mening!
Ik vind het ook een te ordinaire naam sorry, beetje teveel Shenene / Sheniqua-style naaar mijn mening.
Ik heb Suze uit jouw onderschrift gepikt voor op mijn meidenlijstje. Hoop dat je het niet erg vindt! (A). Dacht zal het toch even melden! @ TS, sorry hoor van dat ordi! Niet leuk om te horen lijkt me, maar wel eerlijk in ieder geval . Omdat ik juf ben zie ik veel kinderen en kinderen met een naam in die stijl hebben toch vaak een bepaalde achtergrond...