Hoi, Ik ben 18 weken zwanger en verwacht een jongen. We zouden ons zoontje graag "Jédi" noemen. Maar ik twijfel of dit misschien niet een naam is voor een meisje. Of is het toch een jongensnaam? Je spreekt het uit als Jee die.Wat denken jullie? En wat vinden jullie van de naam? Alvast bedankt. Groetjes
Ik ken alleen meisjes die zo heten, alleen schrijven zij het allemaal anders. Ik vind het persoonlijk geen leuke naam, sorry!
Zonder streepje: may the force be with you! Niet mijn stijl, maar waarom wordt er toch altijd gevraagd wat anderen vinden? Het gaat er om dat jullie de naam mooi vinden!
@moppie1981 Ik weet dat de mening van anderen er eigenlijk niet toedoet. Ik hoor de naam supergraag. Maar ik wou graag de mening van anderen horen, omdat ze op een ander forum nogal slecht reageren dat die daar later mee gepest gaat worden op school omdat die naam ook voorkomt in de star wars film. Ik kende de film niet eens, had het ooit ergens gehoord en vond het gewoon supermooi.
Mijn eerste gedachte was toch ook dat 't een meisjesnaam is. Maar het is sowieso niet mijn smaak. Doet me denken aan de verschrikkelijke sneeuwman.
Mijn dochter heet zo (Jadey) maar voor jongens kan die ook al schrijven ze hem vaak anders. Jaidy, jaydi, jaydee, jaidee, alles kan haha Al associeer ik het natuurlijk met een meisje.
Toen ik de naam zag staan dacht ik meteen aan een meisjesnaam, vind hem persoonlijk een beetje ordinair, maar als jullie 'm leuk vinden gewoon doen!
sorry.. ook ik zie Djeh dei staan.. starwars dus.. hoewel het op zich wel leuk klinkt... maar ook meer vrouwelijk dan mannelijk..
Ik vind het een leuke meisjes naam! Ik zal wel voor een andere schrijfwijze gaan! Jaidy ofzo! Succes!
Ik ben dan van de wat oudere generatie denk ik dan... De jedi (djeh-daj) zijn de goeden in de star wars films. Jay-die of J.D. op zn engels, vind ik meer een jongensnaam.