Wij weten sinds vandaag dat wij een jongetje krijgen. We twijfelen tussen de namen Milo en Niek. Milo heeft de voorkeur. Wat vinden jullie van de naam? en welke associatie roept het op?
Leuke namen! Bij Milo denk ik aan Milo, de Belgische zanger. Hierdoor heb ik ook de neiging de naam op z'n Engels uit te spreken. Niek vind ik ook leuk, maar ik ken een jongen die Niek heet en dat is een beetje rare gast, dus persoonlijk geen goede associatie mee, maar daar heb jij natuurlijk geen last van
ik vind Niek persoonlijk leuker! Ik ken niemand die Niek heet, maar op de een of andere manier (als ik me er een beeld bij vorm) denk ik dan aan een vrolijke stoere bink.
Milo, leuk. Alleen op z'n Engels of NL?? Vlotte naam, niet te vaak voorkomend, dus gewoon leuk. Niek, nee. Vind het ook iets oubollig.
ik vind Niek leuker dan Milo. Ik spreek Milo als [mijlo] uit komt ook door die zanger, zou het nooit uitspreken als [Milo]
Niek is ook erg leuk, maar wat lastiger door onze andere namen. Daarom heeft Milo wel enorme voorkeur Maar lees soms op internet ordinaire naam? dierennaam? niet leuk voor volwassenen? Ik heb die mening zelf helemaal niet, maar vraag mij af wat andere daarvan denken
Op de een of andere manier associeer ik de naam Milo met clowns Geen idee waarom. Als ik moest kiezen tussen deze twee dan zou ik voor Niek gaan.
Milo op zijn nederlands hoor ik vaker bij een dier, hond, poes, en vind ik ook niet passen bij een volwassen man, Niek kort krachtig en stoer! Ik zeg leuk!
Bij Milo moet ik aan chocolademelkpoeder denken in groen bussen (milo van nestle) en aan die BBC serie, de Tweenies.
Hondje van the mask (film) Maar dan zeg je Mailo Milo vind ik niet te vergelijken met Niek Niek vind ik een boerse Hollandse naam En Milo niet echt een naam voor een volwassen man, maar wel vlotter