Mening over kinderwagen prijs

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Leuk van je vriend! De mijne denkt ook niet altijd na over dat soort dingen en roept ook graag ja en amen tegen z`n broer.

Ik vind de 2de handswagen voor 200 euro ook duur als het maar 400 euro heeft gekost! Zeker als ze eerst nog 275 wilde vragen. De kinderwagen is ook geen topmerk, want voor buggaboo, stokke e.d betaal je nu eenmaal meer. De mijne valt ook in deze categorie en ik wil hem straks ook te koop zetten voor 100 euro (dat vindt ik een stuk reëler!).

Gewoon straks of binnenkort al eens gaan winkelen en rijden met wagen. Dan weet je wat je een fijne wagen vindt en kun je op mp de boel in de gaten houden.

Succes met het afzeggen tegen zijn zus, hoewel ik het vriend lekker zelf zou laten zeggen als hij mij dit flikte. Moet hij eerst maar eens nadenken en overleggen met jou.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mee eens hij had ja gezegd toch? dan moet hij het ook maar afzeggen. Zulke dingen moeten toch eerst overlegd worden?
    Misschien is hij over een dag afgekoeld en zegt hij het zelf wel.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha die mannen soms met hun grote mond, hij durft waarschijnlijk gewoon geen nee te zeggen, ik snap wel hoe dan kan gaan hoor, zeker met oudere broers/ zussen e.d. je krijgt het zowat in je maag gestompt (die wagen en de vraag of er zoveel kan voor worden neergelegd)

Eerst maar even bepalen WAT je wilt en dan pas bij wie , wat hoe of waar ;)

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Misschien voelde hij een beetje een plichtsgevoel naar zijn zus toe. En wist hij niet zo goed hoe hij deze vorm van hulp af moet slaan?

Zal als ik jou was er geen probleem van maken. Je schoonzus opbellen en het aanbod afslaan, na haar vriendelijk bedankt te hebben. En zelf lekker op onderzoek uitgaan.

Bij verschillende babywinkels heb je oefenweggetjes waar je op kunt lopen. Lekker een shopmiddagje van maken met een familielid of een vriendin, en internet afstruinen.

Je hebt prachtige wagens compleet voor die prijs.
    Ik weet niet wat je budget is, maar er is zoveel aanbod en er zijn zoveel verschillende prijzen.

Ik heb een nieuwe wagen, incl autostoel en alle dingetjes die handig zijn. Zoals regenkap en parasol ed voor 350 euro. En hij rijdt heerlijk.

Succes. Gr

Deel Deze Pagina