Wat kan ik kopen zonder later spijt te krijgen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door merah, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vandaag alweer 16 weken zwanger.
    Nog niet zo ver dus, maar voor ons een hele mijlpaal gezien het traject dat we gegaan zijn.
    Nu kan ik bijna niet wachten om toch al wat leuke dingetjes te kopen. Maar wat?
    Als ik iets bedenk denk ik later: tja, maar misschien gebruik ik dat later wel helemaal niet. En dan zet ik het weer uit mn hoofd.

Beetje rare vraag misschien, maar wie kan me adviseren wat ik al zou kunnen kopen? Iets leuks (dus geen hydrofiele luiers of zo!), maar wel iets waar ik zeker geen spijt van ga krijgen?

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Rompertjes, decoratie voor de babykamer, positiekleding voor jezelf, Boekje om dingetjes tijdens de zwangerschap in te schrijven. Fotolijstje voor de eerste echo, sokjes, shirtjes, aankleedkussenhoes.....

Ik weet niet of je het geslacht al weet, wilt weten of niet wilt weten, maar er zijn zat leuke kleertjes, decoraties enz enz die unisex zijn.

Misschien dat je hier wat mee kan! :)

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    speeltje, kleertjes, dingen voor babykamer...

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Zwangerschapsboek is idd leuk of een muziekdoosje/beestje, dat gebruik je altijd wel in een wieg/box/wagen/campingbedje. Zwangerschapssieraden, armbanden ed. Enne 16 weken is heus niet te vroeg om lekker de grote dingen uit te zoeken, zoals wandelwagen ed.

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zwangerschapsdagboek zou ik zéker doen ja!
    Een badcape zou je ook kunnen kopen, je hebt zoveel leuke en neutrale ook.

Verder sluit ik me aan bij degene die boven me hebben gepost.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    speelgoedjes

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dank voor de tips.
    Ben nu toch ook maar even aan het orienteren op een kinderwagen, hihi.
    Zie door de Bugoboo's het bos niet meer!....

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    De bugaboo is dan ook de allermooiste wagen ;)

Maar ik zou idd gaan kijken naar wandelwagen en kinderkamer, levertijd is zomaar 3 maanden... rond die tijd had ik dat al rond ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Box en inhoud ( boxkleed,mobiel,speeltjes )
    Babygym

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    En mooi besteksetje? of een spaarpot?

11. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Een co-sleeper en een draagdoek! :D

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Vooral dat laatste :D

(een co-sleeper kan je ook maken van een goedkoop Ikeabedje :))

13. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    met 16 weken had ik al het kamertje en nog meer grote spullen besteld! Haha, ik kon niet wachten en wilde geen stress ivm eventuele lange levertijden. Gewoon kopen waar je zin in hebt, je hebt toch alles nodig!;)

14. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ook alle grote dingen rond de 16 weken gekocht. Kamertje nog iets eerder zelfs. Ik wilde ook geen stress met lange levertijden.

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Over Bugaboo's gesproken: weet niet hoe lang jij en Merahman zijn, maar houd er rekening mee dat voor een gemiddelde Hollandse meid/man de Bugaboo meer een BukEenBoel betekend ;)

Ik was eerst ook helemaal verliefd op die kinderwagen, maar toen in de winkel bleek dat die bak amper tot mn knieen kwam, heb ik toch mn best gedaan om die kinderwagen uit mn hoofd te werken en zijn wij voor de Stokke Explory gegaan ;)

Maar dat over de Bugaboo ;)

Leuke dingen om te kopen:

- speentje met papa is the best (ook leuk om straks met vaderdag te geven ;))
    - toch ook hydrofiele doeken (ik vond dat zoooo 'op en top zwanger' om te kopen hahaha dat ik het na al die jaren zoooo gaaf vond om die dingen af te gaan rekenen bij de Hema haha)
    - een mobiel voor boven de box
    - rondstruinen voor DE perfecte meubels
    - schattige kruikzakken

Weet je, eigenlijk vond ik alles even gaaf om te kopen hihi. Zelfs de meest praktische dingen vind en vond ik een feestje om te kopen.

Overigs, wij hadden de kinderwagen met 15 weken en 2 dagen besteld (hij was toen in de aanbieding bij Gardo ;)) dus ik zou zeggen: shopse!! :d

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Een meetlint voor je buik..

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Rond jou termijn heb ik ook de kinderwagen en kinderkamer besteld. Ook met een voorgeschiedenis en nog angstig of alles wel goed zou blijven gaan maar eens moest die stap toch komen... Alles bij babydump besteld en deze hebben de garantie dat mocht het fout gaan je alles terug mag geven. Gelukkig was dat niet nodig!

Een echte musthave vind ik nu al de draagdoek. Als ons ukje niet troostbaar is dan komt ze lekker tegen me aan in de draagdoek en gaan we samen een stukje wandelen of de was doen. Nog geen 5 minuten en ze is in diepe slaap, zo heerlijk! Wellicht kun je vast eens rondkijken wat bij jullie past :)

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wij zijn ook rond de 16 weken gewoon alles al gaan kopen ;)
    de babykamer en kinderwagen hadden we zelfs al wat eerder besteld ( we hebben tot de geboorte garantie op terugbrengen en 100% bedrag terug ;) )
    je bent de eerste kritieke 12 weken voorbij....en het kan altijd mis gaan, ook met de 30 weken nog...
    dus gewoon al lekker gaan kopen wat je wil kopen meid

19. Jane 31

Jane 31 Actief lid

22 feb 2009
    324
    0
    0
    Krijg je overal die garantie?

jane

20. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onzin, mijn man is 190m en no problemo's hoor.

Deel Deze Pagina