Vind het zo geschreven een jongensnaam. Bovendien denk ik dat je dan altijd uit moet leggen hoe je haar naam uitspreekt. Ik zou het namelijk niet als Djoels uitspreken. Dan zou ik ook kiezen voor Jools/Joolz.
Als Jules vind ik hem niet mooi voor een meisje. Voor mij is dit een Franse jongensnaam (zjuul) Voor een meisje zou ik kiezen voor : Jools (hoewel dat in Engeland ook voor een jongen kan, zie presentator Jools (Julian) Holland) Juul (met de -j- van 'jas' en lange -uu-)
Jules is een jongensnaam, simpel en niet ter discussie staand. Althans dat vind ik. Jules als bijnaam voor een Julia of Juliette, dat kan dan wel mits ze dat zelf ook leuk vindt. Jools schijnt ook te bestaan en een meisjesnaam te zijn...
Jules is voor een jongen. Mochten wij ooit een zoon krijgen gaat ie zo heten Ik zou idd Juul schrijven.
De vrouw van Jaimy Oliver heet Jools (officieel Juliette) maar ik moet bij Jools/z toch eerst aan onze kinderwagen denken. Ik vind Jules wel kunnen voor een meisje!
Jules vind ik ook niets voor een meisje. Meer een koosnaam voor iemand die Juul of Julia heet. Daarnaast vind ik het maar raar om je kind te vernoemen naar een populaire kinderwagen. Dus Joolz zou ik nooit doen. Maar als je het doet kun je natuurlijk geen bugaboo kopen. Dat snap je hè?
Ik vind Jules ook meer voor een jongen Jools vind ik wel leuk voor een meisje, maar persoonlijk hou ik meer van de op zn nederlands uitgesproken naam: Sjuul
In de serie 'Flashpoint' zit ook een dame met de naam Jules dus waarom niet.... ik vind het zelf een stoere meidennaam
Wilde ik ook al zeggen ja. Ik vind het een leuke naam, maar zou wel Juliette als volledige naam nemen.
Alhoewel ik echt wel een fan ben van Engelse namen weet ik niet of deze naam het zo goed in het Nederlandse zou doen... Ik zou 'm als ik de naam lees uitspreken als Juulles.