Leuk! Niet voor naar een bruiloft oid Maar ligt aan je werk, anders zou ik daar geen enkele reden voor zien om het niet te gebruiken!
Niet voor naar je werk of naar een feestje inderdaad.. Ik vind 'm eigenlijk alleen geschikt als je er ook bruine laarzen bij aantrekt en stukje stro tussen je tanden neemt
Niet mijn smaak, maar elk zijn eigen keuze qua tas. Ik zou hem niet direct meenemen naar een bruiloft, maar voor "gewoon" en werk kan ie perfect lijkt mij. Tenzij je op je werk verplicht in duur mantelpakje en hoge hakken rondloopt.
Ik vind hem erg leuk! En dan lees ik "niet voor naar je werk". Wat nemen jullie dan mee naar je werk? Ik kan me geen baan voorstellen waarbij je deze tas niet mee kunt nemen. Kantoorbaan? Waarom niet? Staat toch onder het bureau? Winkel? Dan ligt ie toch in de keuken? Ziekenhuis? Dan ligt hij toch in het kluisje. etc. Naar een verjaardag oid. Kan volgens mij ook prima. En als je voor een bruiloft of feestje een leuke clutch koopt, dan heb je toch voldoende? Als je hem leuk vind, dan zeker doen!
ik vind hem echt gaaf en sluit me aan bij de twee berichtjes voor mij. Wat dat betreft zou ik hem namelijk best meenemen naar mijn werk, daar zouden ze hem ook hartstikke tof vinden. Naar een bruiloft of een chique feestje zou ik hem niet meenemen, maar dan neem ik alleen mijn SLB (smart little bag van Loulou) mee omdat daar alles in kan. Verder zou ik deze tas overal voor gebruiken eerlijk gezegd.
Ik schrok even. Dacht dat je hem mee wilde namen naar een bruiloft ofzo . Maar voor werk kan hij prima !
Is dat echte koeienhuid met echte koeienharen ? Vind hem wel gaaf. Ik vind hem ook wel bij netjes passen eigenlijk, juist omdat hij een strak design heeft en niet te veel ruige details. Maar dan natuurlijk niet bij een bloemetjes jurk afgezet met kant ofzo heh. Bij een pantalon en blouse vind ik het prima kunnen.
Leuke tas voor dagelijks gebruik zoals iemand hierboven ook al aangaf. Maar niet voor netjes .. da-kan-nie
Heb de rest niet gelezen hoor, maar het eerst wat in me op komt is dooie koe. Op het nou echt of nep is, ik ben al afgeknapt bij de eerste blik. Dus of het nu wel of niet voor netjes is maakt in mijn ogen al niet meer uit. Als je ergens een goede indruk wil achterlaten zou ik hem thuislaten of weg doen of uberhaupt al niet kopen