Ik zie niet in waarom hij niet mee naar het werk zou kunnen.. Tenzij je bij de PvdD werkt ofzo. Jij vindt hem leuk, lekker meenemen hoor. Kan heel goed.
Ik vind hem eigenlijk ook wel leuk !!! Ik zou hem haast zelf kopen - ware het niet dat ik zo gierig ben dat ik nooit meer dan 15 euro aan een tas besteed
Mwah, ik eet ook dooie koe en mijn schoenen en cowboysbag zijn ook van dooie koe. Toevallig zijn daar de haartjes vanaf Ieder zijn mening! Grappig dat dit echt zo enorm verschilt! Ik vind hem leuk!
Heel flauw maar het eerste wat ik dacht was "koe" en laat ik dat soort printjes nou echt verschrikkelijk vinden, dus mijn mening heb je denk ik verder niet zoveel aan. Verder als jij hem mooi vindt, gebruik je hem toch gewoon? Tenminste neem aan dat je hem niet bij een galajurk of mantelpakje gaat dragen..... In dat geval: dat kan echt niet!!!
Dit dus... Vind m lelijk en zou je meteen een apart typje vinden waarschijnlijk. ... (wat niet betekent dat je het bent of dat ik mij er niet van bewust ben dat die eerste indruk niks zegt)