Wat is jouw droom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 7 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Ik zat vandaag in de auto een beetje te dromen over mijn toekomst.

En van het een kwam het ander en zo was ik met mijn gedachte ineens aan het "werk" in ons eigen kleinschalige appartementencomplex in Spanje.
    Ik had zelfs via internet al gezocht naar de perfecte locatie.

Jeetje en ineens was daar mijn nieuwe droom. Maximaal 10 appartementjes rondom een zwem / speel gebiedje in Spanje. Waarin ik elke kamer perfect zou willen stylen. (Dat stylen lijkt me overigens sowieso een geweldig beroep!!!) En toen het plaatje compleet was, ging ik pas nadenken over de "lastige" punten van deze droom. Waar moeten de kinderen naar school, hoe gaan we het betalen, kan ik mijn ouders missen, komen er dan wel gasten... zucht. Het leek me zo geweldig.

Wat is jouw droom voor de toekomst?

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Een droom die nooit uit zal komen (tenzij we een mega jackpot winnen) een yacht en dan echt een grote. En daarmee op vakantie naar allemaal mooie kustplaatsen waar we aan kunnen meren om lekker te eten en te winkelen
    Ik heb een hekel aan zwemmen maar ik hou van op het water zijn.

Chillin, Zulema en citroenrasp vinden dit leuk.
  3. verlost worden van angstgevoelens en een depressie

Bellybell, Gewooniemand, Chillin en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Een opleiding!
    Een fulltime bachelor tussen de 18 jarigen!
    Heb er zin in, ik zit al twee jaar door lichamelijke problemen af en aan thuis. Ik kan gewoon mijn werk niet meer doen. Maar iets anders kan ik niet, dus een omscholing!

justme1974 vindt dit leuk.
  5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    Ik zou later heel graag een luxe camper willen hebben en daarmee heel veel reizen. Dat lijkt me zo heerlijk!

6. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Een eigen Harley Davidson haha. Dat is al sinds ik een jaar of 7 ben mijn droom xD

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Een groter huis, alle kinderen een eigen slaapkamer en een mooie grote tuin het liefst met een uitkijk over de weilanden.

Gewooniemand vindt dit leuk.
  8. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.381
    21.758
    113
    Qua materiële zaken heb ik mijn droom al :) Ben denk ik niet heel erg veeleisend, als klein meisje (groeide op in een groot vrijstaand huis) zeurde ik al dat ik zo graag in een flat wilde wonen :roflmao:. Al zou wat extra grond leuk zijn zodat we zelfvoorzienender kunnen worden dan we nu al zijn.

Waar ik écht op hoop (en voor bid) is dat mijn lichamelijke klachten verminderen/verdwijnen.

9. jade2011

jade2011 Actief lid

9 mrt 2013
    214
    319
    63
    Onze droom is landelijker wonen, het liefst een boederijtje met nog wat meer dieren dan we nu hebben. En dan dus een woonboerderij, geen boeren bedrijf.
    Echter wonen we nu in de randstad, hier zijn geen boederijen, of ze zijn onbetaalbaar voor ons. We zitten nu in een levensfase dat verder weg verhuizen nu niet wenselijk is. Maar dromen doen we zeker!

marais, Zwierezwaai en citroenrasp vinden dit leuk.
  10. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    Ergens in een warm land wonen waar het nooit onder de 25 graden zakt, aan zee, met een stukje privé strand (en mijn ouders naast ons).

Chillin, marais, bloemetje1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Een baby van 3 weken hebben die doorslaapt en in zijn eigen bedje wilt slapen. :roflmao:

hij slaapt nu op mijn borst, word een leuke nacht. :D

Gewooniemand, marais, Zwierezwaai en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Een huis aan de rand van een afgelegen duingebied, met grote ramen die uitkijken op zee en een veranda aan het strand. Met een binnenzwembad. :D En dan wel gewoon in zo'n lekker Nederlands kustgebied aan de Noordzee, lijkt me heerlijk bij van dat echte herfstweer, als de zee lekker ruig is en het zand over het strand wordt geblazen. Vind aan de Nederlandse kust maar eens een afgelegen plekje, dus dit zal een droom blijven, vrees ik. ;)

Gewooniemand, Luckyme96, jade2011 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Emigreren is altijd al een droom geweest. Nu zou ik graag een tweede huisje willen hebben. Ergens in Ierland of Ijsland. Fijn in de natuur, want dat mis ik zo in Nederland.

Gewooniemand en Chillin vinden dit leuk.
  14. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.674
    18.749
    113
    Vrouw
    Ik heb veel dromen maar ik pik er eentje uit die wss nooit zal waar worden.

Een eigen camping hebben ergens in Zeeland.

WinterBird, citroenrasp en Paardenbloem vinden dit leuk.
  15. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    van alle dromen is dit de meest onwaarschijnlijke :roflmao::D Maar ik begrijp je wel volledig.

Zwierezwaai en Ysabella vinden dit leuk.
  16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Wat mij echt super gaaf lijkt..
    Een eigen kringloop winkel starten. Wel eentje die hip en vernieuwend is.
    Ik zou dan alleen spullen willen verkopen die opgeknapt en van deze tijd zijn, geen troep. Het opknappen zou ik dan zelf willen doen met hulp van vrijwilligers.
    Ik zou ook samen willen werken met de gemeente; mensen die bijv tijdelijk vrijwilligers werk willen doen met een uitkering of samen met de stortlocatie.
    Ook zou ik samen willen werken met lokale ondernemers; Social media, overgebleven voedsel/spullen gebruiken inplaats van weg gooien of juist hun nieuwe duurzame producten voor ze promoten.
    Het sociale aspect vind ik ook belangrijk. Dat zou kunnen door bijv een grote koffietafel neer te zetten waar mensen een tijdschrift kunnen lezen of koffie kunnen drinken. Maar ook een soort van werkplekken creëren waar mensen weer in contact gebracht kunnen worden met lokale bedrijven, gemeente en andere creatieve mensen.
    Dus echt een hippe tweedehands winkel :D Met allemaal andere voorzieningen wat goed is voor mens en aarde. Lekker zweverig bedacht maar hier droom ik al jaren van.
    Alleen blijft het bij dromen want er zit totaal geen verdienmodel aan en kost alleen maar veel geld.:p

17. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    Bedrijf van mijn ouders overnemen zodat ze met pensioen kunnen. Vervolgens het e.e.a. ombouwen zodat het geschikt wordt voor een leer- en leefinstelling voor verstandelijk beperkte kinderen, zodat ik de perfecte plek kan maken voor mijn eigen zoon.

Verder zou ik heel graag beter worden met mijn keramiek en iets exposeren als het goed genoeg is.

Ik wil ook graag alle verhalen die ik geschreven heb samenvoegen tot een boek.

YaelStone, Bellybell, Dagda en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Dat wilde ik ook schrijven..
    En daarnaast de angst ervoor.

citroenrasp vindt dit leuk.
  19. Koekjesdeeg

27 mei 2020
    45
    61
    18
    Vrouw
    Mijn droom is ooit een eigen camping in Frankrijk.

Nightingale, Luna86 en Neuzeke vinden dit leuk.
  20. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Beter worden en een "normaal" leven lijden. Voor de buitenwereld hebben wij het goed voor elkaar, maar elke dag is een gevecht en ik leun heel zwaar op man en ouders. Dat zou ik graag anders zien.

Gewooniemand vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina