Wij hadden de perfecte naam, tot ik dus gisteren zag dat iemand in de familie bijna dezelfde naam heeft (op 1 letter na). Ondanks dat wij die lui amper zien, zit het ons niet lekker. We hebben er al eens eerder een heel drama over gehad tussen 2 andere familieleden rn willen dit graag voorkomen. Dus... Ik zoek inspiratie naar Amerikaanse namen voor een jongen. Ons zoontje heet S.hay en we hadden de naam B.rayson bedacht voor de tweede. We zoeken dus iets wat hierbij past Ik had zelf al de volgende namen bedacht, maar hier zit nog niet de naam tussen. Brayden Devon Devron Mason Jaden Help please!!
Zayden Kaison Tayden Daxton - Dexton Kyler Leyton Brenton Marlow Hayden Daylon Morris Dennon Ryder Denver Kijk anders een op dit blog, dat zijn namen van kindjes die onlangs in de US geboren zijn : FOR REAL BABY NAMES | All names on this site are names of actual babies.
Braxton cayden kayson riley tyler gannon josh joshua georgio gyam guy austin justin scott maddox brooklyn duke duncan collin cameron calvin tyron lennox skyler ryler raylon ryan bryce bruuce
Linana, hihi we hebben dezelfde smaak... Als ik ooit een tweede zoon zou krijgen, krijgt het de naam Mason.. Dat heeft dus absoluut mijn voorkeur. Love it..maar dat vroeg je niet.. Ook erg leuk bij S.hay Caden Colin Connor Ethan
Ik ben daar ook naar op zoek en heel benieuwd! Ook naar welke naam dat familielid dan heeft en of het echt zo shocking op B.rayson lijkt Ik ben zelf erg gek op de namen Logan en Austin, maar knap af op hoe die namen in het NL klinken.
Toevallig taatje!! Ik vind Mason ook echt heel leuk, maar mijn vriend is er minder fan van. Hij ziet Brayden dan het meeste zitten Julix: Bryson, scheelt dus echt maar 1 letter. Op een verjaardag heb je dan al snel verwarring wie geroepen wordt En als jullie het op de Amerikaanse manier uitspreken, gaan mensen het gewoon overnemen hoor. De naam van onze eerste wordt soms echt "Hollands" uitgesproken (sjaai), maar dit verbeteren wij of de kleine zelf gewoon haha Ik zie in ieder geval een heleboel leuke namen om toe te voegen aan het lijstje Zo vind ik Kayson en Brooklyn heel leuk Kayson vind ik ook nog lijken op B.rayson
George, Jack, Jim, Jef zijn erg populaire Amerikaanse namen. Brayson lijkt mij niet zo geschikt bij Shay vanwege het Jut-en-Jul-effect. Als je meer voor de 'soapseriestijl' gaat, dan misschien Asher, Landon, Gavin, Corbin, Aiden, Zane, Skye, Jackson, Gerrison, Harrison, Arvin, Brandin, Bradley, Hunter, Logan, Beckett, Elliott