Ik vind het ook hartstikke mooi! Ik wilde nooit iets op mijn armen (of überhaupt zichtbaar) vw m'n baan maar als ons derde kindje geboren is last ik toch iets moois maken van m'n kindjes en dat lekker op m'n arm zetten
Ik vind hem echt super! Wil ook een tattoo op die plek maar twijfel nog tussen kleur of zwart wit (heb tot nu toe alleen maar zwart-wit) maar vind deze wel heel mooi omdat hij zo 'licht' is zeg maar...
Prachtig! En voor je trouwjurk maakt het niet uit? Je hebt er nu iets zitten wat je helemaal niks vind, dan kun je beter trouwen met een tattoo waar je trots op bent Echt wel een mooi idee zeg.
Goede keus om een afspraak te maken Toen ik trouwde had ik een uberlelijk dolfijntje op mijn bovenarm en daar ook een jurk op uitgezocht die deze bedekte. Je kunt beter iets hebben wat je wel mooi vind en echt blij mee bent. Dus coveren die handel!
Nee hoor, het is niet pijnlijker omdat er al een zat. De bloem op mijn avatar, daar zit hij onder. Van mij is het dus van een dolfijntje van een cm van 5, naar dit gegaan
Lief jurkje, wel een beetje aan de blote kant. Helemaal met je eens, die sterren zie je in zo'n jurk niet. Ik vind die rozen wel heel erg heftig qua grootte hoor. Als een ster je al niet zo bevalt, dan liever eerst weg laten laseren en dan eerst eens een zomer zo met je schouders in een jurk. Kun je altijd later nog iets laten zetten als je dat zou willen. Straks vallen die bloemen ook tegen, zit je helemaal met een lasergedoe.
Waarom ben je daar bang voor als ik mag vragen? Heb je al gegoogled op de termen 'cover up tattoo' en alle fotoresultaten bekeken? Die tattoo die jij wil dat kan gewoon echt niet met jouw huidige tattoos eronder. Je krijgt er dus een hele donkere zware en grote tattoo voor in de plaats. Kan me echt moeilijk voorstellen dat dat is wat je wil. Iedereen zegt hier, oh mooie tattoo die rozen, moet je doen! Maar zoals op het plaatje in je openingspost, zo gaat jouw tattoo er nooit uitzien.
Hier zat ik dus ook al aan te denken, je twijfelt nog.... En bij twijfel zou ik het niet doen. Hoe lang loop je al met dit idee in je hoofd? Want ik liep heel lang in mijn hoofd rond dat ik een tatoeage wou hebben, en toen ik besefte dat ik al bijna 1 jaar met dat idee in mijn hoofd rond liep wist ik zeker dat ik dat wou hebben. Als je nog maar 'net' twijfelt zou ik eerst kijken naar het ontwerp wat je echt wel wilt hebben hier even mee spelen (misschien dat je het door iemand kan laten tekenen op je schouder zodat je aan het idee kan wennen) En daarna pas de definitieve keuze in maken...
Dit klopt helemaal! Daarom zei ik inderdaad ook eerst laseren en dan coveren. Als het goed is zullen ze bij de shop ook zeggen dat deze tattoo echt niet kan.
Hij zal idd wel in kleur moeten als je wil coveren. En denk dan aan kleuren zoals bij mij is gebeurd. Nu is dat iets wat ik al heel lang wilde. Liep al jaren in mijn hoofd om te coveren en in deze stijl.
Hij zal idd niet precies hetzelfde worden, wel die stijl maar met donkere blaadjes ertussen. Zoiets als dit;