Ik zie ook een 2e steepl maar omdat sommige meiden hier hun twijfels over hebben zou ik morgen of overmorgen nog n testje wagen. Ik hoop het zo voor je meid!
nou ik vind het nog wel heel erg vroeg om al te feliciteren maar die streep zie ik ook zonder turen e.d.! Hopelijk morgen een dikke duidelijke streep!!
Ik heb geen idee waarom ik al na 10 dagen moet stoppen met de Utrogestan. Dat was bij de 2de keer ook. Vanmorgen weer een test gedaan, van de kruidvat, maar ook deze is erg licht. Maar goed, hij staat er toch echt. Het bruinverlies is al wel meer, dus heb zo een vermoeden dat het vandaag of morgen toch doorbreekt. En dat het niet gelukt is. Expect the worst and hope for the best!
ben bang van wel. Ik heb nog een heeeeel klein beetje hoop, er zijn er 2 teruggeplaatst en misschien dat er 1 fout is gegaan en dat de ander blijft zitten waar het moeten zitten, maar dat is wishful thinking, denk ik,
ja moeilijk...als het weinig blijft kan dat....wordt het te veel bloedverlies denk ik idd dat je er beter vanuit moet gaan dat het mis is... bah had zo gehoopt voor je! Maar goed toch even afwachten...niet?
Ja zou het zhuis bellen. Vind het echt vreemd dat je al zo snel moest stoppen met de utrogestan. Bij welk zhuis loop je?
In leiderdorp, Medisch Centrum Kinderwens. Maar denk eerlijk gezegd dat het echt al over is. Nu is het helderood en stukjes ( sorry voor de details ). Denk maar schouders eronder en weer doorgaan.