Aan je streepjes te zien ben je echt wel zwanger (geweest ). Heel raar dat je de Utro zo snel moest stoppen . Ik heb Utro moeten gebruiken tot week 12, en meiden waarmee ik op het forum zit ook...echt 's navragen hoor!!
Heb even op hun site gekeken en iid, er staat 10 dgn utrogestan. Wel vreemd aangezien de meeste ziekenhuizen toch echt langer utrogestan voorschrijven en dit ook voorgeschreven word aan vrouwen die vaker een mk hebben gehad om de zwangerschap in stand te houden.
Ik heb ook "maar" 10 dagen Utrogestan gekregen. Ik moest op de dag van de terugplaatsing beginnen en gebruikte 2 dagen voor de testdatum de laatste capsules.
He bah meis De laatste test is duidelijk positief. Ik hoop voor je dat het vals alarm is.(het bloedverlies) Dikke knuff
je testen zijn echt positief ik hoop voor jullie dat er toch nog 1 blijft zitten ga voor jullie duimen
Ik las even mee hier. ... Ik heb ook utro gebruikt en zou zeker vragen voor meer/langer want het kan anders zijn dat je bms vroeger loslaat en de innesteling dus stopt. Hopelijk ben je nog op tijd of krijg je de volgende ronde wel langer. Sta maar op je strepen meid. Ik duim voor je.
Helaas ben ik al te laat. Nu is het echt helemaal doorgebroken. Ik zal zeker met mijn volgende afspraak vragen waarom maar 10 dagen en dat ik 12 weken Utro wil. Dus op naar naar ISCI 4.