Mening van anderen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Tukker27, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloe

Aloe Niet meer actief

Gaan we weer…………………………..
    Echt ik ben hier weg, wat een gezeik.

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    #22 Zoe123, 11 mei 2014
    Laatst bewerkt: 11 mei 2014
    Dames,rustig aan zeg! Jeetje,het is wel echt hoe je een verhaal leest...
    Ik lees nl wel wat Tweekids bedoelt. Zonder de negatieve draai er aan.

Dus bedenk dat je een post op je eigen manier interpreteerd. Je geeft je eigen kleur er aan.

En Cygnet,waarom mag Tweekids haar mening niet geven?
    Dat doe jij zelf toch ook,en behoorlijk ongezouten ook vaak.En dat is prima natuurlijk.Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn.

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier bij dochter ook de vraag vaak genoeg gekregen, maar me niks van aangetrokken eigenlijk... (af en toe wel aan geërgerd)
    Nu krijg ik ook al weer vaker de vraag: krijgt hij nog borstvoeding??

Ik las de reactie van Tweekids ook anders en niet als 'aanvallend' naar moeders met doorslapende kindjes.
    Dochter sliep ook met 6 weken door op BV en zoon komt ook nog steeds 's nachts. Prima toch...

4. baby S

baby S Actief lid

18 feb 2013
    169
    1
    0
    mama zijn
    Zeeland
    Ik denk niet dat het een land van onzekere zure mama's, borstvoeding is niet meer zo van zelf sprekend als vroeger. ( iedereen moet zelf weten welke keuze ze maken en waarom )
    Wat spijtig is dat wij BV mama's ALTIJD raar worden aangekeken dat we nog BV geven, zelfs door de instancies die het in eerste instanties aanmoedigen.

En doorslapen met baby's tja dat verschild per kindje.
    ( met een kind slaap je nooit meer zoals vroeger, tandjes, ziek en als ze oude zijn lig je wakker omdat ze nog niet thuis zijn van het stappen :D )

5. lova

lova Niet meer actief

Niets van aantrekken TS, doe waar je jezelf goed bij voelt en kijk ook naar wat je kindje wilt :) je doet het goed, ga vooral door als je dat wilt. Het is jou kindje.

Ik heb zelf langer dan 2 jaar gevoed en naar niemand geluisterd, alleen naar mijn kindje. Maakt me ook niets uit wat anderen vinden. Vaak zijn mensen gewoon jaloers ;)

6. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik merkte dat iedereen tot een jaar het heel knap vond en nu beginnen mensen het raar te vinden. Ik was vandaag bij de dokter voor een schimmeltje en dan gaat ze er ook helemaal vanuit dat ik al gestopt ben. Het is goed dat ik zelf dan maar aangeef dat ik wel nog steeds borstvoeding geef, want anders had ze me inderdaad ook nog een orale pil gegeven die ik niet had gemogen. Ik snap ook wel dat ze dit niet van iedereen kan weten, maar de computer geeft het aan als het goed is.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Tweekids..gemeen is het zeker niet bedoeld maar ik begrijp er niets van dat je een mening over een ander wil hebben naar aanleiding van een FB berichtje en dat ook nog hier wil delen.. Natuurlijk of niet. ..wat dondert jou het wat... doe zelf wat je goed dunkt
    En of je nou bv of fv geeft er is ALTIJD commentaar... als je bv geeft echt niet meer dan een ander. En bv mama? Yech wat een term...ik geef borstvoeding vier keer per dag en mama BEN ik 24 uur per dag ook voor de kids die chocomelk drinken :)

En op flesvoeding worden kinderen heel mooi groot...

8. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.954
    113
    Vrouw
    Helaas geeft de computer maar tot 3 maanden na de bevalling een waarschuwing ivm bv... zelf verander ik dit altijd handmatig bij patiënten tot een jaar. Maar desondanks dus altijd zelf aangeven dat je nog bv geeft!

Ontopic, ik krijg eigenlijk alleen maar positief commentaar, bv is in mijn omgeving heel natuurlijk en ook mijn mdl arts en de kno arts van mijn dochter zijn alleen maar positief. Bij al mijn medicijnen wordt dan ook rekening gehouden met de bv. :D

9. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Joh, dat wist ik niet. Haha, weer wat geleerd!

Deel Deze Pagina