Ik vind het zo totaal verschillende namen.... Sade, als in sjah(r)dee de zangeres? Of Saaduh, zoals de Markies met z'n bondagepraktijken? Dat laatste zou ik niet doen; het woord sadisme is van die naam afgeleid. Kick vind ik leuk. Kicky voor een meisje trouwens ook, een van de klasgenootjes van mijn zoon heet zo.
Het klinkt meer als kiki dan als kinky hoor.... maar als jij 'm niet vindt kunnen, moet je hem vooral niet op je lijstje zetten. Het maakt wel nog nieuwsgieriger naar de uitspraak van de naam Sade. Als er nou toch een naam is die bij mij een associatie met kinky heeft...
dat vinden wij ook..alvorens we n naam zoeken of leuk vinden bekijken we ook de betekenis ervan..we zijn er nu gelukkig helemaal uit..jongen word kick en meisje sade
Leuke namen! Sade vind ik heel erg mooi! Wil je Sade uitspreken als saa-DEE? Dan zou ik een streepje op de "e" zetten, dus Sadé.
Ik vind het beide eigenlijk geen namen Hoe spreek je het uit? [saadu] [sadee] [saddee]??? En kick is schoppen in het engels dus vind ik absoluut niets
Sade spreek je uit als shardee...en kick schop n het engels ja wisten we ook..en zo zijn er wel meer namen met n betekenis
Mee eens Bovendien is Kick niet eens meer zo orgineel, ken meerdere die zo heten Morrison hoor je veeeeel minder en vind ik echt heel mooi!
leuke naam voor het jongetje Sade zou ik persoonlijk echt niet doen. Ik denk dat als je uitspraak Shardee wilt, je dat heel erg vaak zult moeten uitleggen/ verbeteren. Op zich nog geen probleem, maar als ik de naam lees krijg ik echt onmiddelijk de associatie met Marquis de Sade en dus de SM praktijken .. zou ik zeker niet willen voor m'n kind. Maar misschien ben ikde enige die hier zo kinky is haha
Bij Sade (neem aan Sadee qua uitspraak) denk ik aan de zangeres. prachtige naam. Kick niet mijn smaak maar past op zich prima bij je jongens. Geen lelijke namen.
Kick vind ik mega stoer. Sade is niet mijn smaak, maar vind ik wel erg mooi aansluiten bij Sem en Storm .
Oh als de uitspraak Shardee is vind ik het niet mooi en ook verwarrend? Kan je haar dan niet gewoon Shardee noemen, maakt het allemaal wat makkelijker want niemand die de naam ziet gaat Sade uitspreken als Shardee...?
de zangeres sade spreekt ook iedereen uit als shardee...en als je dan met alles rekening moet gaan houden, hoe mensen het uitspreken of schrijven dan blijven er weinig namen over en moet je in de gedachten gang van piet, henk etc gaan, om het dan voor andere makkelijk te gaan maken..