Vandaag bij de ha geweest en het verhaal gedaan en rarara zl was supervrolijk maar toch na alles verteld te hebben toch verwijzing naar de kinderpsycholoog die moest ik wel even zelf bellen. Dat gedaan vanmorgen en net wordt ik gebeld en jah hoor de psych en toen moest ik telefonisch alles vertellen en nu een eerste afspraak volgende week dit keer zonder zl dit om in te gaan op wat ik merk met zl. Nou ben benieuwd hoor.
Ik zou het even met juf overleggen. Misschien heeft ze tips, en wie weet is er bijvoorbeeld een school maatschappelijk werker waar je eens om advies kan vragen. Die kan je altijd doorverwijzen als het nodig is. Ik vind het wel heftig om te lezen hoor, dat je zoontje mishandeld is door de oppas... Op zo'n jonge leeftijd heeft dat echt veel invloed, dus goed dat je er alert op bent. Zeker niet gek om hulp in te schakelen!
Nou vandaag 10minuut gesprek op school gehad. kleine blijkt veel in de klas te huilen om niks maar nu ze de achtergrond van de kleine weet snapt ze hem wel al beter. We hebben afgesproken dat ik haar op de hoogte hou van wat de psycholoog zegt. Dus ik ben zeer benieuwd. Ze had ook gezegd dat hij heel pienter is en veel al kent alleen dat het af en toe moeizaam gaat. Nou donderdag afwachten wat de psych zegt.
Vandaag bij de psych geweest en vanaf volgende week speltherapie. Morgen gesprek iber kijken wat die gaat zeggen