Eindelijk begin ik een beetje van de naam Melody af te stappen, dit is een naam die ik aanvankelijk al jaaaaren in mijn hoofd heb maar vriendlief heeft al een dochter met deze naam. Onze tweede tweeling komt eraan en het zijn een meisje en een jongen. Nu stond de naam Owyn al vast maar over de meisjes naam was nog veel twijfel. Wat vinden jullie van de combinatie Owyn & Misty? Onze andere 3 kindjes heetten overigens: Cayden en Charity & Fayley.
Ik vind Misty een dierennaam, en Owyn gaat vast vaak verkeerd uitgesproken worden. Lijkt me niet leuk voor je kind.
Misty...zo heet het paard van m'n buurmeisje. Echt niet mooi, zou die veranderen. Owyn kan prima. Apart, maar klinkt wel ok.
Hoe spreek je owyn uit? Owijn? Klinkt een beetje raar. Misty denk ik aan die vrouw uit Pokemon. Maar is opzich wel een aparte naam!
Prima namen! Je hebt alleen een hele andere smaak dan de gemiddelde forummer hier dus veel positieve reactie krijg je denk ik niet. Maar dat je van Melody bent afgestapt vind ik echt heel goed!
Owyn mwah, ik zou eerder Owen schrijven maar Owyn past wel meer bij de namen van de andere kindjes. Misty was de naam van een paard die ik vroeger wel eens bezocht, dat is mijn associatie dus voor mij is het echt een nee. En naast dat vind ik het weer niet zo'n super naam maar wel weer goed in het rijtje passen
Misty doet me idd aan pokemon denken. Owyn vind ik eigenlijk ook niet zo. .Doe dan gewoon Owen. Owyn word al snel owijn ipv owin (?)
Ik heb je topics tot nu toe gevolgd. Daarom kijk ik er wellicht anders tegenaan dan de meeste reacties. Ik vind het dus leuk! Owyn staat al heel lang vast, toch? Hoe vaker ik die uitspreek (als Owin dus, niet Owijn), hoe leuker ik 'm vind. De naam Misty past er goed bij en ik vind het een lieve naam. Paarden zijn mijn ding niet dus die associatie heb ik gelukkig niet. En ach, Max schijnt ook een hondennaam te zijn; toch gaan veel mensen heel gelukkig met die naam door het leven.
Ik sluit me hierbij aan En Owyn vind ik ook echt een mooie naam, ondanks dat het een heel anders soort naam is dan waar ik zelf naar op zoek ben. Ik heb helemaal niet de neiging om het als Owijn uit te gaan spreken, dat doe je toch ook niet met Dylan of Alyssa bijvoorbeeld.
Ik vind OWyn juist wel heel leuk! En ik kan met echt niet voorstellen dat iemand dat met een ij uitspreekt Misty is in de USA een hele normale meisjesnaam volgens mij. Ik ken in igg een Amerikaanse die zo heet. Ik vind het wel mysterieus klinken. Prima keus! En er zijn stapels leuke nsnenlijsten met Amerikaanse namen: bijvoorbeeld op pintrest.
Ik heb ook niet de neiging om Owyn te veranderen in Owijn (vershil in uitspraak en spelling lijkt me overduidelijk). De naam past ook leuk bij je andere kids. Vind het erg goed van je dat je een andere meisjesnaam hebt gekozen. Kan me voorstellen dat het toch even jammer is als je je favo naam los "moet" laten. en natuurlijk zal niet iedereen de namen van je kids leuk vinden, wij hebben dat ook al gehoord over de door ons gekozen (top 20) naam. Gelukkig zijn het jouw kids, en ben jij degene die de naam elke dag zal uitspreken. Trek je dus niets aan van andere mensen!
Ik vind Melody leuker dan Misty, maar als je vriend al een dochter heeft met die naam, dan is die naam in mijn ogen geen optie. Owyn vind ik oké, Misty vind ik niet zo leuk als naam voor een meisje...maar het past wel bij elkaar.