Ja klopt! Mijn zus deed hem ook een keer op en bij haar rook hij heel anders en eigenlijk ook niet lekker.
Ies heeft een periode ook best zeikerig gepraat. Toen keek ze heel vaak Bing. Ik ben ervan overtuigd dat het een met het ander te maken had
Hij is echt magisch... Heb daar ook zo'n 20 lijstjes... Aldi, Kruidvat, Action, etc. Ik sta nooit in een winkel; aaahhhh k*t, wat moest ik hier ook alweer hebben?? En ook handig... Als man een keer bij Action komt zeg ik; breng ff mee wat op het lijstje staat. Kan echt niet meer zonder deze app!
Ik was een beetje huiverig toen hij overging van Wunderlist naar To Do, maar hij is nog even briljant als altijd ❤️
Ja hier ook. Echt boos geweest op wunderlist, mijn oude vertrouwde wunderlist Maar het valt reuze mee toch?
Ik heb zelf een maagverkleining gehad en snap wat je bedoelt lekker makkelijk. Maar wat jij nu omschrijft is niet de bedoeling je kan niet meer eten en drinken wat je wilt eigenlijk bijna niks meer mits je je er daar aan houd dus jou mening is niet helemaal eerlijk de mensen die jij kent gaan lang leven de lol veder die zullen ook weer dik worden de meeste mensen met deze operatie gaan er 100 procent voor en kunnen heel veel dingen niet meer als het in jou ogen lekker makkelijk is ik zou zeggen probeer het zelf en oordeel dan eens verder nog iets?
Ik denk dat zij bedoelde dat ze eerst zichzelf vol vreten en niet sporten, en dan lekker 'makkelijk' voor een maagverkleining gaan.
Ik tag jou, maar bedoel het algemeen Wij hebben 1 van de beste bariatrische artsen van Nederland bij ons staan, dus ze komen van ver om bij ons een bypass te ondergaan. Het is echt een zware operatie die je leven voor altijd veranderd. Sommige patiënten zien het idd als een makkelijke oplossing, ik vind het ook steeds schokkender dan ze tegenwoordig al best jong zijn. Vanaf 20 jaar liggen ze al met mega overgewicht bij ons. Het is nml zo dat 10% terugkomt met klachten en daarvan is er 1 die haar leven lang sukkelt met zwaar ondergewicht, buikpijn, vitamine tekort, etc. De andere klachten komen omdat mensen toch dooreten na een OK en hun slokdarm als maag gaan gebruiken Je moet de operatie zien als een duw in de goede richting en als nog zelf kei hard aan het werk om het zo te houden en gezond te blijven. Het is echt niet iets wat je zo maar even doet of zo maar even krijgt. Einde verhaal
Ik denk zelf ook zeker niet dat het makkelijk is hoor! Er hoort wat mij betreft ook een jarenlange follow up incl psychische begeleiding bij.
Ik denk ook dat veel mensen een maagverkleining onderschatten. Mijn ex man heeft dat gedaan. Hij ziet er goed uit en is heel mooi afgevallen. Maar sindsdien is hij psychisch helemaal in de war. Het heeft ook ons huwelijk gekost. Hij is totaal veranderd, het is niet meer de man die ik ken. Hij wil nooit meer zo dik worden, (hij was tijdens ons huwelijk veel aangekomen) maar hij zegt ook vaak had ik het maar nooit gedaan. Het is echt niet zomaar iets. Ik ken meer mensen die het hebben gedaan en psychisch een klap hebben gekregen. Niet zo erg als bij mijn ex dat ze doordraaien. Maar het is zeker niet een makkelijke weg.
Maar krijgen mensen dan niet standaard psychische begeleiding na een maagverkleining? Of sta je er daarna helemaal alleen voor.
Ik denk dat het "makkelijke" waar mensen op doelen bij zo'n maagverkleining vooral is dat je hongergevoel min of meer "vanzelf" uitblijft. Zonder maagverkleining moet je je hongergevoel zelf maar proberen te negeren en is overeten toch makkelijker dan bij zo'n maagverkleining. Dat is tenminste wat ik wel eens hoorde van mensen met GBP. Maar alsnog moet je er hard voor werken. Ik zal ook nooit zeggen dat iemand met GBP het "niet op eigen kracht heeft gedaan", dat is voor mij te vergelijken met de bewering dat iemand die lid is van de Weight Watchers niet op eigen kracht afvalt.
Ja ik tagde jou toevallig omdat je de laatste was, ik zet weleens wat neer en als ik dan niemand tag, dan lezen ze er overheen. Is mijn hele monoloog voor niets geweest Niets persoonlijks verder hoor!