Ali werkt 9 op de 10 keer toch gewoon met de nationale post? Hier in België tenminste, en dat zijn gewoon ambtenaren, die moeten gewoon harder werken voor hetzelfde loon als ze meer pakketjes afleveren
ik ook hoor. Heb er nog nooit wat besteld. Ik heb niks nodig. Mijn kinderen ook niet. Ik snap sowieso niet dat mensen altijd maar van alles kopen, waar moet je het allemaal laten dan? En wat moet je er allemaal mee? Mijn vriendin kan elke dag wel wat kopen, ik ben 9/10 keer degene die niks koopt. ik zelf koop niet veel spullen, maar ik heb alles wat ik nodig heb. Mijn kinderen hebben genoeg speelgoed en kleding etc.
Maar daar hebben ze in China wat op bedacht waardoor het voor de consument lijkt dat dat het goedgekeurd is. Het ce merkje wat zij erop plakken lijkt heel erg op het merkje van de Europese goedkeuring.
Als kind had ik graag gewild dat mijn vader in de tuin rookte ipv in huis. Maar voor de buren inderdaad heel erg vervelend (In ons geval niet echt, we woonden in een groot vrijstaand huis namelijk).
Vind ik wel; maar dat is mijn zeer impopulaire mening over roken... Het enige dat het oplevert (naast een smak geld voor de tabaksindustrie) is namelijk overlast.
Ahh dus ik hoef me helemaal niet zo schuldig te voelen als de pakket bezorger weer elke dag aan de deur komt met een pakketje
Iemand die bij ali besteld koopt toch niet per definitie onzin? Mijn dochter heeft er een onesie en sloffen van bijvoorbeeld. Volgens mij heeft 95% van de kinderen in NL een onesie.
Hier precies hetzelfde. Ook nooit wat bij Ali gekocht en ook niks nodig. 2 kinderen die ook zo zijn maar 1 dochter die elke dag om spullen kopen vraagt. En dat is zeker niet omdat ze niks heeft. En als ze iets krijgt speelt ze er niet mee. Gaat echt om het kopen en hebben. Ik krijg er steeds meer een hekel aan.
ooh nee het was meer over het algemeen bedoeld. Dat mensen maar altijd van alles kopen. Ik ken er genoeg, al zouden die elke dag de action in lopen, dan kopen ze elke dag wat. Ik kan prima de action door zonder iets te kopen, ik koop meestal alleen wat ik nodig heb.
Zou moeten dat keurmerk, maar kijk eens op bol.com zul je versteld staan hoeveel Ali spul je regen komt. Dus in Nederland kopen staat niet gelijk aan een keurmerk hebben. En dat dit de eerlijke prijs is. Voor corona waren diezelfde wegwerp kapjes waar ze nu 15 euro per 10 stuk voor vragen in winkels nog geen 10 cent per stuk. Net als de handgel die nu 10x zo duur geworden is. Kleine flaconnetjes in alle winkels voor 3 of 4 euro.
Mijn pakketbezorger is zzp'er en krijgt van post.nl een vaste prijs per pakket die hij bezorgt. Dus eigenlijk door alles wat ik online bestel steun ik deze locale ondernemer.
9 vd 10 Ali dingen die ik bestel passen niet door de brievenbus en gaan niet met de postbezorger mee die een vast maandloon heeft.