Nee, tuurlijk niet, daar heb je sowieso gelijk in. Maar aan de manier waarop je haar reactie beschreef, had ik inderdaad het gevoel dat er meer speelde. Wel zonde, zo’n vervelende collega. Kan toch wat doen aan de teamsfeer...
Is het dan zo'n gekke vraag? Als je er op dat moment blijkbaar zwanger uit ziet. En nog jong genoeg bent. Het nemen van een risico is voor iedereen persoonlijk. Al begrijp ik in jullie geval natuurlijk goed dat het een pijnlijk punt is.
Bekende weten hoe het zit... Dus ja dat maakt voor mij wel uit. Is het een vreemde ja dan is maar zo en door.
Maar bij de conceptie is al duidelijk wat het geslacht is. Dus de vraag 'weet je wat het wordt' klopt eigenlijk nooit, omdat het vanaf het begin al iets is (alleen voor ons nog niet zichtbaar).
Hier ook inderdaad! Overigens heb ik tot nu toe bij iedere zwangerschap die vraag meerdere keren gehad. Het is ook nooit goed..
Geen idee of het populair is of niet. Maar bah, wat smerig dat er op het terras van de ijssalon waar wij net als veel andere mensen met kinderen lekker een ijsje zaten te eten, overal verspreid 65+‘ers zo fanatiek zitten te paffen onder die parasols dat het complete terras blauw van de rook stond. Bij elke hap van m’n heerlijke ijs een hap rook mee naar binnen
Ik ben altijd een stevige roker geweest. En nu nog, alleen dan elektrisch. Maar dit soort dingen heb ik nooit gedaan. Niet iedereen houdt van iets dat jijzelf heerlijk vindt Het probleem met die 65 plussers vind ik trouwens ook vaak dat zíj het allemaal maar mogen maar als er iets gebeurd wat zij niet leuk vinden; berg je dan maar. Dan moeten we opeens weer rekening houden met ‘de ouderen’. Net als met Corona; lekker allemaal fietsen en wandelen terwijl er hele groeperingen binnen blijven in hún belang