En maar drama drama doen op tv, zucht. Ik ben super Anouk fan, maar dat valt me toch verkeerd bij mij.
Ik ben van mening dat, ongeacht hoe besmettelijk en dodelijk corona is, er sowieso een grootschalige uitbraak is van een ziekte genaamd "smetvrees."
Een vriendin van mij zit ook vast in Marokko. Zij blijft daar. Ze heeft geen werk en niemand is afhankelijk van haar. Ze blijft daar bij een goede vriend en komt terug als alles voorbij is. Zo hoeft zij geen plek in een vliegtuig te claimen welke voor een ander wel belangrijk is Om weer terug te komen naar Nederland. (Wat een kromme zin.....)
Ze kon terug maar koos ervoor niet in een vol vliegtuig te stappen omdat ze tot de risicogroep behoort begreep ik uit haar verhaal.
Ik vind het triest, slachtofferig gedrag wanneer mensen claimen dat ze bepaalde dingen 'niet meer mogen zeggen'. Sure, je mag je (discriminerende, kortzichtige, xenofobe) mening best uiten, maar je kunt verwachten dat mensen laten blijken dat ze niet met je eens zijn en een weerwoord bieden. En je mogelijk zelfs heel onprettig gezelschap vinden als je de hele tijd van alles loopt te vinden
Waar mijn mond van openvalt is dat ik overal om me heen de paniek lees. Hier, op facebook, mijn whatsapp en ga zo maar door. Mensen zitten net een week binnen en hebben nu al het idee dat de wereld vergaat. Ja het is serieus en nee je mag het niet met een korrel zout nemen maar komop. De wereld heeft al zat meegemaakt en dit redden we ook wel, of zijn mensen nu in paniek omdat ze misschien wat luxe dingen moeten laten of niet meer kunnen straks?
Hier ook groep 2. We hebben inlogcodes van squla (waar ik al 3 dagen niet op kan komen wegens drukte) en nog een ander programma. En nog wat opdrachten die we uit kunnen printen met letters enz..
Wat anderen denken en waar de paniek vandaan komt weet ik niet en daar kan ik niet voor spreken. Waar die van mezelf vandaan komt is dat ik mijn ouders en oma niet kan zien en bang ben voor hun gezondheid. Ik heb ze nu pas een week niet gezien en het voelt al als een eeuwigheid, en dan wetende dat nog vele weken zullen volgen maakt me verdrietig.
De ANBO is boos op de AH. De AH zou ouderen stigmatiseren met het ouderenuurtje. Mijn mogelijk impopulaire mening: het is ook nooit goed.
Ik kots echt van dat gedicht ‘Maar de lente wist het niet’. Inmiddels al drie keer hier op het forum voorbij zien komen, meerdere keren op social media. Mega lap tekst. Rot op met je lente die het niet wist want ik weet het inmiddels wel
Haha gelijk heb je. Ik heb hem ook absoluut niet helemaal gelezen. De eerste alinea was me al te veel
Dat de mensen in marokko niet aan zagen komen dat de boel op slot zouden gaan. Wat ontiegelijk naïf! Klep houden en niet piepen.
Ergens hierboven heb ik het over m i jn vriendin gehad. Ze gaf vandaag aan dat ze binnen moeten blijven. Ik heb aangegeven dat we hier ook binnen blijven maar dat zij er wel beter weer bij heeft. Hahahahaha. Dat vond ze ook een goed punt. Verder blijft ze lekker in Marokko. Bevalt haar prima daar.
Nou ik ben er ook verdrietig van inderdaad. Ik heb mijn moeder nu 3 dagen niet gezien en ik mis haar ook al. Dit gebeurt wel vaker hoor en dan vind ik het ook naar maar niet zo naar als nu. Maar dat komt ook gewoon omdat het nu niet ‘mag’. Normaal heb je de mogelijkheid. Nu niet. En we weten allemaal wat er gaat gebeuren als je iets niet mag maar het wel graag wil