Meningen die nou niet echt populair zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao::|

citroenrasp vindt dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    En maar drama drama doen op tv, zucht. Ik ben super Anouk fan, maar dat valt me toch verkeerd bij mij.

Syane vindt dit leuk.
  4. MariTheresa

MariTheresa Actief lid

24 jan 2019
    218
    111
    43
    Vrouw
    Ik ben van mening dat, ongeacht hoe besmettelijk en dodelijk corona is, er sowieso een grootschalige uitbraak is van een ziekte genaamd "smetvrees."

ikkie97, tuc en femkes vinden dit leuk.
  5. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Echt waar, plas bijna in mijn broek:roflmao::roflmao::roflmao:

6. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Een vriendin van mij zit ook vast in Marokko.
    Zij blijft daar. Ze heeft geen werk en niemand is afhankelijk van haar.
    Ze blijft daar bij een goede vriend en komt terug als alles voorbij is.
    Zo hoeft zij geen plek in een vliegtuig te claimen welke voor een ander wel belangrijk is Om weer terug te komen naar Nederland.

(Wat een kromme zin.....)

Ysabella, Whoopy, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

Ze kon terug maar koos ervoor niet in een vol vliegtuig te stappen omdat ze tot de risicogroep behoort begreep ik uit haar verhaal.

8. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    Ik vind het triest, slachtofferig gedrag wanneer mensen claimen dat ze bepaalde dingen 'niet meer mogen zeggen'.

Sure, je mag je (discriminerende, kortzichtige, xenofobe) mening best uiten, maar je kunt verwachten dat mensen laten blijken dat ze niet met je eens zijn en een weerwoord bieden. En je mogelijk zelfs heel onprettig gezelschap vinden als je de hele tijd van alles loopt te vinden :p

Ysabella, trillian, soovi en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Niet zo overdrijven hoor. Het zijn er ‘maar’ 4. ;) Overigens vind ik Anouk wel een topwijf. :)

10. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Waar mijn mond van openvalt is dat ik overal om me heen de paniek lees. Hier, op facebook, mijn whatsapp en ga zo maar door. Mensen zitten net een week binnen en hebben nu al het idee dat de wereld vergaat.
    Ja het is serieus en nee je mag het niet met een korrel zout nemen maar komop. De wereld heeft al zat meegemaakt en dit redden we ook wel, of zijn mensen nu in paniek omdat ze misschien wat luxe dingen moeten laten of niet meer kunnen straks?

11. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.712
    4.031
    113
    Overijssel
    Hier ook groep 2. We hebben inlogcodes van squla (waar ik al 3 dagen niet op kan komen wegens drukte:rolleyes:) en nog een ander programma. En nog wat opdrachten die we uit kunnen printen met letters enz..

12. GossipGirlxoxo

Wat anderen denken en waar de paniek vandaan komt weet ik niet en daar kan ik niet voor spreken. Waar die van mezelf vandaan komt is dat ik mijn ouders en oma niet kan zien en bang ben voor hun gezondheid. Ik heb ze nu pas een week niet gezien en het voelt al als een eeuwigheid, en dan wetende dat nog vele weken zullen volgen maakt me verdrietig.

Lamode en citroenrasp vinden dit leuk.
  13. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    De ANBO is boos op de AH. De AH zou ouderen stigmatiseren met het ouderenuurtje.
    Mijn mogelijk impopulaire mening: het is ook nooit goed.

trillian, soovi, Evanesco en 16 anderen vinden dit leuk.
  14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.898
    5.154
    113
    Ik kots echt van dat gedicht ‘Maar de lente wist het niet’. Inmiddels al drie keer hier op het forum voorbij zien komen, meerdere keren op social media. Mega lap tekst. Rot op met je lente die het niet wist want ik weet het inmiddels wel :|

cosdy, Ysabella, Waxinelichtjes en 24 anderen vinden dit leuk.
  15. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik begin er niet eens aan XD Net als die zoetsappige gedichten van Lentezoet ofzoiets brrrr.

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.898
    5.154
    113
    Haha gelijk heb je. Ik heb hem ook absoluut niet helemaal gelezen. De eerste alinea was me al te veel

Cindy1977 vindt dit leuk.
  17. rums

rums Niet meer actief

Dat de mensen in marokko niet aan zagen komen dat de boel op slot zouden gaan. Wat ontiegelijk naïf! Klep houden en niet piepen.

18. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ergens hierboven heb ik het over m i jn vriendin gehad.
    Ze gaf vandaag aan dat ze binnen moeten blijven.
    Ik heb aangegeven dat we hier ook binnen blijven maar dat zij er wel beter weer bij heeft. Hahahahaha.

Dat vond ze ook een goed punt.
    Verder blijft ze lekker in Marokko. Bevalt haar prima daar.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. Armina

Armina Niet meer actief

Dat maakte mij nieuwsgierig dus heb het even opgezocht. Wat een gezever.:confused:

Cindy1977, Syane en Madeliefje06 vinden dit leuk.
  20. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Nou ik ben er ook verdrietig van inderdaad. Ik heb mijn moeder nu 3 dagen niet gezien en ik mis haar ook al. Dit gebeurt wel vaker hoor en dan vind ik het ook naar maar niet zo naar als nu. Maar dat komt ook gewoon omdat het nu niet ‘mag’. Normaal heb je de mogelijkheid. Nu niet.
    En we weten allemaal wat er gaat gebeuren als je iets niet mag maar het wel graag wil ;)

Ysabella, GossipGirlxoxo en citroenrasp vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina