Ies kijkt vaak naar de Bellinga’s. Die moeder hè, die verkleint alle woorden die ze zegt. Het is alleen maar ‘spulletjes, potloodjes, tekeningetjes, traantjes’ Bla bla bla chocoladevla
Dat is typisch Belgisch. Ik heb net even op dit forum gezocht en ik vond er meteen 3 die het over groentjes hadden en dat zijn Belgische dames. Dus het kan bij jou wellicht dom overkomen maar het is dus gewoon normale taal voor Belgen Toch @Neuzeke?
De bellinga's.... Mijn impopulaire mening dat het verboden moet worden Mn dochter keek dit maar wil het niet hebben Vind het echt verschrikkelijk pure kinderarbeid
Haha ik ben wel verliefd op mn baby, nu nog tenminste maar komt blijkbaar door gebied in de hersenen dat wordt geactiveerd, hetzelfde gebied wanneer je verliefd bent, vandaar dat verliefde gevoel. Best gek idd want is natuurlijk in de realiteit compleet anders.
Omdat ze een woord gebruiken dat in hun taal normaal is ? Trouwens hoe belangrijk is het om serieus genomen te worden als je over groentjes spreekt , zo een belangrijk onderwerp is dat niet e .
Een vriend van mij heeft het altijd over zijn shirtjes en truitjes. Die gast is 100 kilo, die heeft geen shirtjes!
Alleen die stemmen van die ouders al,,, Mijn nekharen gaan omhoog! De Zoete Zusjes kan ik nog aan, maar de Bellinga’s en de Bakkertjes AAARRGGGHHHH! Mijn nichtje is ‘manager/begeleider ’ van verschillende YouTubers. Daar hoor ik ook wel bijzondere verhalen over oa de Bellinga’s, elke dag maken ze een nieuw filmpje! Dat is toch uitbuiting van die kinderen? Behalve over De Zoete Zusjes, Djamilla en Bibi, daar is ze alleen maar Positief over. Mijn dochter krijgt hierdoor ook weleens ‘afgekeurd’ speelgoed, wat uit de doos is of iets aan stuk of er mist een klein iets. (Slijm, veel slijmdingen! maar ook lolpoppen)
Die moeder van de bellinga’s denk nog wel eens dat ze 16 is met haar tik tok dingen... nee ik vind ze echt vreselijk.
Die moeder is het ergste vind ik. Die gebruikt haar kinderen gewoon om zelf de ganse tijd met haar kop op tv te komen. Ik zag laatst een stukje waarin ze liep te tetteren: ‘richt op mij, richt de camera op mij’ Toen begreep ik het: je doet het voor jezelf. En de laatste filmpjes die ik keek gingen ook de hele tijd over het zindelijk worden van de jongste en hoeveel onderbroekJES ze wel niet hadden gekocht. En hoeveel luierTJES ze wel niet hadden bespaard. En hoe vaak ze wel niet natJES had en hoeveel ongelukJES ze had Nee, daar zit je als kind op te wachten, dat als je 18 bent je nog steeds geplaagd wordt met je natte onderbroeken Die kinderen kiezen hier niet voor.
Ik vind dat ergens zo sneu dat kinderen zo op socal medi word gegooid. Mijn middelste kijkt vaak naar de zoete (verwende) zusjes. Ze mag het van mij kijken hoor maar ik denk er het mijne wel van
Ik heb die een paar keer horen kressen op de tablet van onze kinderen en vraag mij vooral af, waarom je uw kinderen zo op sociale media zou willen.