Meningen die nou niet echt populair zijn...

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 14 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Maar wordt wel gevraagd aan de mensen. Taferelen van gister komt omdat mensen blijven denken/zeggen dat je niet thuis MOET blijven, maar je gezonde verstand moet gebruiken. Blijf gewoon thuis!

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat stond toch in die NL allert blijf thuis als je verkouden/ziek bent. Anders houd 1,5 meter afstand. Thuis blijven is nergens voor nodig. Gezond verstand gebruiken wel. Dus zie jij een leeg strand kun je er gewoon heen. Merk je dat het drukker word ga je weer weg. Heel simpel. NL is groot genoeg om allemaal op afstand lekker naar buiten te gaan, heel gezond ook met dit weer. Alleen niet allemaal naar dezelfde locatie.

Gewooniemand, Adje, Spoetnik en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Nee dat wordt er niet gevraagd, er wordt gevraagd afstand te houden en niet te veel en te dicht op elkaar te zitten, of moet ik echt een stukje van het RIVM kopieer en?
    Dat is je gezonde verstand gebruiken.

chrystel73, Spoetnik, Louise11110 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    En ik blijf van mening dat dat strand leeg is omdat anderen de richtlijnen wel opvolgen, waarom mag jij dan wel?!

Lisa280887 vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Het stond vanmorgen letterlijk in dat NL allert. Blijf binnen bij klachten, hou anders 1,5 meter afstand.

Dus... Zie je een leeg strand lekker wandelen dus. Zie je een vol strand, omkeren en een ander plekje zoeken.

lidu1, Strandbal en tuc vinden dit leuk.
  6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Neehoor, je hoeft niets te kopieren;)

7. GossipGirlxoxo

Welke richtlijnen praat jij nu over? Je eigen richtlijnen? Niet die van het RIVM of die van de overheid hoor.

8. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Omdat het kan, omdat het mag.
    Nou ja vraag het me af aanzien je het duidelijk niet gelezen hebt:thumup:

9. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.504
    21.919
    113
    Dat bepaal ik zelf wel. ;)

Je zegt toch zelf dat mensen het nodig hebben om bang gemaakt te worden? Terroriseren = bang maken.

Strandbal, tuc en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben verre van een wetenschapper, maar precies wat ik ook zeg.
    En zo' n melding is idd misbruik maken van het medium. De volgende keer nemen mensen het al een stuk minder serieus.

Spoetnik, Strandbal, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Maar welke risico's zijn er volgens jou op een leeg strand of in een bos/park waar iedereen de ruimte heeft om gepaste afstand te houden? In de supermarkt loop je meer risico om het te krijgen en/of door te geven hoor.

Spoetnik, Strandbal, tuc en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.504
    21.919
    113
    Ik kreeg hooikoorts rond m'n 20e en een vriendin van me was al rond de 38 toen ze ineens hooikoortsklachten kreeg. Dus het kan wel.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb het prima gelezen, maar ook mijn eigen mening gevormd na de beelden van gister. Jullie denken er anders over, prima, we zijn het gewoon niet eens. Dat kan ook gewoon natuurlijk.

14. GossipGirlxoxo

Dat denk ik wel. Ik zat net niet tegen het plafond omdat ik dacht nou nu zal de lockdown wel komen of ander heftig nieuws. Volgende keer als mijn telefoon van die rare geluiden gaat maken denk ik misschien al pfff heb je ze weer. Vorige keer ging het ook maar om een advies dat we allemaal al wisten.

Strandbal en tuc vinden dit leuk.
  15. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat kan zeker. Zulke allergieën bouw je op. Dus dat kan idd op deze leeftijd nog.

GossipGirlxoxo en citroenrasp vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

Ik denk dat dat het is want mijn ogen jeuken gigantisch en dat herken ik totaal niet van verkouden zijn. Gisteren ook een lange wandeling gemaakt en veel bomen staan al in de bloei. Jammer dat ik nu de kruitvat niet in wil anders had ik tabletjes gehaald en kon ik testen of dat verschil maakt.

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Geen risico voor jezelf of anderen, dat bedoel ik niet. Dat strand had anders vol geweest op dagen als deze. Nu is het leeg omdat anderen die ook graag hadden gewild nu bewust thuis zitten. Beetje vreemd idee vind ik dat. Dat is míjn mening he, daar hoeven jullie het natuurlijk niet mee eens te zijn;)

18. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Dat je een mening hebt oké, maar je bestempeld nu je mening als feit en dat klopt niet.

Ik ga in ieder geval even lekker in de zon zitten, buiten, in de tuin, mijn eigen tuin. (Sorry kon het niet laten :roflmao::|)

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.258
    16.644
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Misschien moet je eens op het RIVM kijken.

20. GossipGirlxoxo

Maar waarom denk jij dat jouw mening hierover beter is dan die van het RIVM?

Deel Deze Pagina