Blijf jij dan lekker thuis. Wij gebruiken ons gezonde verstand en doen gewoon een wandeling. Sla niet zo door, echt niet goed hoor.
Nee inderdaad daar ben ik het niet mee eens. Vind het ook een beetje een gekke gedachten. Omdat andere mensen willen en het niet doen moet ik het ook maar niet doen terwijl het volkomen veilig is voor iedereen.
Bij ons is het ook verboden. En dat is puur omdat veel mensen zelf geen grenzen kunnen stellen en nadenken. Kinderen thuis van school oh gezellig naar de speeltuin. Resultaat speeltuinen gesloten. Bedrijven sluiten oh gezellig zonnetje schijt gaan we in massa's in het bos lopen en aan zee. Resultaat, de politie voert controles uit en je mag terug naar huis rijden als je niet in de buurt woont. Hou afstand van 1m50 gaan ze als gekken gaan aanschuiven in de winkel. Resultaat beperking op het aantal mensen in de winkel en 30 min winkelen. Horeca sluit, oh geven we thuis een etentje. Resultaat het is verboden ondertussen. Iedere maatregel moeten ze aanpassen of strenger maken omdat er heel wat mensen er hun gat aan vegen en niet kunnen nadenken. Het is zoals het op Facebook stond. Onze overgrootouders werd gevraagd om op te staan en te gaan vechten voor ons land. Ons word gevraagd om in ons kot te blijven en het is alsof we kweni wat moeten doen. Gebruik nu gewoon een paar weken uw verstand en niet te veel gezaag.
Hebben wij gisteren ook weer gedaan. Word de 3e brief in 8 dagen voor opa, oma en omi. Postzegels beginnen nu op te raken dus we moeten in frequentie gaan minderen
Maar hier vragen ze niet in ons kot te blijven dat is het verschil. En dat dat straks gaat gebeuren omdat mensen zich niet aan de 1,5 meter afstand houden is heel vervelend. De goede worden de dupe van de slechten. Maar zolang dat niet van toepassing is vind ik het echt onzinnig om binnen te gaan zitten met dit prachtig mooie weer.
Ga ik googelen! Thanks voor de tip. Op de zaak heb ik een frankeermachine misschien dat ik die wel naar huis haal als ik er niet uitkom met die postzegencode. Dat ding word toch nog amper gebruikt.
Mijn mening is niet beter dan die van het RIVM,zou een beetje gek zijn. Ik vind mijn mening ook geen feit, zoals eerder hier gezegd werd. Leest iemand dit wel zo, dat is niet mijn bedoeling. Ík vind het raar dat mensen profiteren van een leeg strand omdat anderen bewust niet gaan. Hoeven we niet met elkaar over eens te zijn, mijn mening is gewoon niet populair.
Dat bedoel ik dus net. Dat de afspraken hier strenger werden omdat er velen niet doorhadden dat wat ze deden dom was. Wij zijn ook geleidelijk aan naar deze strenge aanpak gegaan e. Je moet niet binnen blijven. Je moet weten wat kan en niet in massa's op de dijk gaan lopen en als sardienen in blik de zon plekjes gaan opzoeken op de banken of de kinderen loslaten in een overvolle speeltuin. Als je dat doorhebt is het goed natuurlijk.
Wat heeft dat te maken met respect voor eigen lichaam? Ik heb zeer veel respect voor mijn eigen lichaam. Maar dat betekend dat ik beslis wie er wel en niet aanzit en wanneer. Seks is fijn en is wat mij betreft niet altijd gerelateerd aan liefde. Dus als iemand dat wil waarom is dat gebrek aan zelfrespect? Ik heb redelijk wat bedpartners gehad maar nooit zonder dat ik dat zelf ook wilde. Ben inmiddels al 11 jaar samen met mijn man, en ja ook daarmee heb ik het bed gedeeld voor we überhaupt een relatie hadden. Is mijn relatie hierdoo4 minderwaardig? Nee.
Ja dat kan zeker! Zeker nu het zo weinig gevroren heeft afgelopen winters en de pollen steeds eerder en heftiger opkomen
Mijn niet populaire mening is dat we kei en kei hard Italië achteraan aan het gaan zijn. En aangezien ons zorgsysteem echt niet beter is dan dat in Lombardije wordt het echt heel erg hier.
Dat ben ik helemaal met je eens. Verklaar een ieder die dat wel doet voor gek en bedank ze vast hartelijk want door die mensen worden bij ons op korte termijn de regels net zo streng als die nu bij jullie zijn. Dat is geen kwestie van of maar een kwestie van wanneer.
Ik wil nog steeds geloven dat onze proffesionals op dit gebied dat vast goed in kunnen schatten (beter dan ons leken) en er voldoende voorzorgsmaatregelen genomen worden om dat te voorkomen. Dingen als te kort aan beademingsapperatuur worden al getackeld. Bedrijven die dat produceren zijn nu bezig met versimpelde machines te bouwen zodat de productie sneller gaat, levering start aankomende week al. Op de TU in delft net zo, daar bouwen ze ook simpele beademingsapperatuur die snel geproduceerd kan worden. Ik geloof dat er achter de schermen ontzettend hard word gewerkt om dit te voorkomen. Ook al die mensen met verstand van zaken zien wat er in Italie gebeurt en leren daar gerust wel van.
Als je kind met autisme hebt, een meervoudig gehandicapte en een baby dan is even stilte fijn ja vind ik. En normaal zijn de 6 en 8 jarige dus ook gewoon school. De 6 jarige zit zelfs in de schoolvakanties 4 dagen op het kdc. En de baby ja die is gewoon peanuts.
Hier ook. Gaan lekker de hond uitgebreid uitlaten in het bos en nemen de kinderen mee. Heerlijk die frisse buitenlucht. Speeltuin sla ik even over met de kleintjes, maar voetballen en spelen voor het huis in de straat kan prima. Voelen ons prima, gaan bij niemand op bezoek en andersom, en houden gepaste afstand van mensen in omgeving of supermarkt. Handen wassen en klaar. Mocht nou een van ons toch gaan snotteren dan kanjer vroeg genoeg 24/7 binnen te blijven.
Helemaal mee eens. Wat dat laatste betreft; een Corona besmet gezin uit onze omgeving mag van de GGD zelfs gewoon in hun (krappe rijtjeswoning) achtertuin zitten met z’n allen.. Dat vind ik fijn voor hen, maar toch ook wel een tikje bijzonder. Voor gezonde niet verkouden mensen lijkt het me overigens veel ongezonder om je helemaal binnen op te sluiten dan om met inachtneming van de voorschriften regelmatig even in de frisse lucht te zijn.